• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jocke på TTT - Baselrapport 2018, fina bilder!

Så välfotat!
Hoppas Jocke har överseende med en hetlänkning till ett foto...

b1848.jpg

Mums!

Har följt Jockes och Tonys till Basel i snart 20 år. Alltid lika välgjorda reportage samt mycket bra bilder. Är väldigt tacksam att de tar sig tiden att låta oss som inte har möjlighet att åka till Basel ändå får vara med :)
Klockintresserade i Sverige har mycket att tacka de här två hedersmännen :)

Har följt Jockes och Tonys till Basel i snart 20 år. Alltid lika välgjorda reportage samt mycket bra bilder. Är väldigt tacksam att de tar sig tiden att låta oss som inte har möjlighet att åka till Basel ändå får vara med :)
Klockintresserade i Sverige har mycket att tacka de här två hedersmännen :)
Menar du att vi börjar komma till åren?...:D Det mest spännande tycker jag var bilderna på de små tillverkarnas otroligt fina skapelser. Grönefelds Remonotoire stack ut och Voutilainen är ju fantastiska.

Menar du att vi börjar komma till åren?...:D Det mest spännande tycker jag var bilderna på de små tillverkarnas otroligt fina skapelser. Grönefelds Remonotoire stack ut och Voutilainen är ju fantastiska.
Nej inte till åren! Andra halvlek känns bättre att säga :D Det är ju nu man har råd att leva livet på allvar :D

Hur kändes Sarpanevas S.U.F Vetehinen? Varit sugen på en sån, men inte haft möjlighet att känna och klämma.

Tillbaka
Topp