• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JGP

JGP

Cartier
2-Faktor
(tidigare joeljoh)

Hej!
Lämna gärna en kommentar om du gjort affär med med mig

//Joel
 
Senast ändrad:

Taisto

Omega
Jag sålde en Tudor till @joeljoh utan några problem. Bra diskussion och en smidig affär där båda blev nöjda. Rekommenderar Joel, 100% gg.
 

Efe

Omega
2-Faktor
Sålde en länk till @Joeljoh. Snabb och smidig kommunikation utan skavanker! Helt klart GG!
 

Henmell

Cartier
2-Faktor
Träffade @JGP f2f för ett byte inom Tudor familjen. Mycket trevlig pratstund och allt var enligt beskrivning. Gör gärna affärer fler gånger. Rekommenderas varmt! 100%GG
 

Zeddius

Omega
Sålde en SS WT36 till @JGP och har absolut inget annat än gott att säga om bemötandes och affären i dess helhet.
Bra smidig affär med trevlig kommunikation. Kan absolut rekommendera! 100% GG
 

Mr Pear

Cartier
2-Faktor
Köpte en Klocka i 10k klassen av @JGP
Snabb och trevlig kommunikation.
Då jag var lite i tidsbrist, frågade jag om vi kunde mötas på halva vägen istället gör att skicka, vilket gick bra.
Klockan var som utlovat, ordning och reda.
En trevlig stund på stan i Helsingborg.
Gör gärna fler affärer med herrn i fråga. Är han i min hemstad någon gång så bjuder jag gärna på både kaffe och maltdryck ihop med lite mera klocksnackande.
110% GG i min värld. 👍🏻
 
  • Like
Reactions: JGP

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt på distans till mister @JGP! En mycket trevlig och seriös klocksnackare. Inga som helst konstigheter! 👍🏼

En solklar goodguy som givetvis har mina varmaste rekommendationer! Tack för affären. 😃
 
  • Like
Reactions: JGP

Mr Pear

Cartier
2-Faktor
Hade förmånen att göra en affär till med @JGP
Denna gång var Mr JGP köpare.
Snabb och saklig kommunikation. Omgående betalning. Blir inte bättre än så här.
Inget snack, en solklar gg.
/ Pear
 

lekamen

KS Explorers Club
2-Faktor
Genomförde en mycket smidig affär med @JGP, snabbt skickat och korrekt beskriven klocka. Faktiskt över förväntan, och med en klubba nerpackad som extra bonus, toppklass! 100% GG!
 
  • Like
Reactions: JGP
Topp