• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jofaaa

@Jofaaa sydde ihop den deal mellan mig och hans vän @Robert Holmström. Detta resulterade i att jag fick min speedy såld smidigt och snabbt.

@Jofaaa är i min bok en 100% goodguy och även om jag inte sålt till eller köpt av honom än, så kan jag varmt rekommendera honom som en pålitlig person i affärer. :)

Sålt ett RubberB, snabbt och smidigt :)

Sålt en rolex till @Jofaaa . Trevlig kille som var okomplicerad att göra affär med! Gör gärna affär igen :)
96108B2B-150B-42C9-82DF-88032D2E061B.jpeg

Andra affären med @Jofaaa och jag köpte en Breitling som kommer få stanna länge :) supersmidigt att göra affär med denna klockkonnässör!

Min far köpte precis en riktigt fin Rolex av Jofaaa, snabbt,smidigt & lika bra som utlovat. 100% goodguy!
//A

Sålt klocka till @Jofaaa genom en smidig och enkel affär. Trevlig kommunikation och smidig f2f via ombud. Gör gärna affär igen! Tveka inte på att göra affär med @Jofaaa

Har köpt en Omega av @Jofaaa.
Svarade tålmodigt på alla frågor, snabb leverans efter betalning, klocka i beskrivet skick, och utomordentligt förpackad!
GG!

Tillbaka
Topp