• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DrKlocka

McFly

Cartier
2-Faktor
Sålde OT. Snabbaste affären någonsin. Varan upphämtad 45 min efter att jag lade ut annonsen. Smidigt & bra!
 

JayLar

Rolex
2-Faktor
Sålt en klocka till aptorsken och det var en mycket smidig och trevlig affär. Rekommenderas varmt!
 

Dahl

Breitling
Köpte en Vintage Certina av aptorsken. Extremt smidig att ha och göra - Affären var klar på 10 minuter och jag hade min klocka dagen efter att den skickats med Posten. 100% Goodguy.
 

kamme

Breitling
Gjorde upp affären på Onsdag kväll, klockan låg i brevinkastet idag (Fredag)!
Enkel man att ha och göra med. Klockan var i utlovat skick. Och Aptorsken var snabbt som tusan ner till postiljonen med klockan!
5/5 i betyg
 

Lunkan30

Omega
Gjorde nyligen affär med @aptorsken och varan var hos mig efter drygt 24 timmar.
Aptorsken är också en man som håller vad han lovar.
Kan bara rekommendera att göra affär med honom!
 

Fredgusta

Panerai
Riktigt skön kille och trevlig att göra affärer med. Bytte till mig en fin Seamaster och blev väldigt nöjd. Stort plus till aptorsken.
 

kamme

Breitling
Köpte ännu en vintage Tissot av @aptorsken och precis som förra gången höll klockan utlovat skick och den postades i vanlig ordning på rekordfart!
Bra och smidig affär!
 
Topp