• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DrKlocka

robsiv

Breitling
Köpte mitt livs första Rolex av denna mycket trevliga herre. Snabba svar på mina frågor och trevlig dialog. Rekordsnabb leverans när affären var avslutad. Bara positivt!

Med vänlig hälsning,
Robsiv
 

Uret24

Cartier
Gjorde ett byte på distans med @JohanSA. Genomtrevlig och smidig affär. Mellanskillnaden fick jag swishad till mig direkt när klockorna anlände oss båda. Gör gärna fler affärer i framtiden :) 100% goodguy!
 

Krokodilen

Omega
2-Faktor
Köpt en klocka av JohanSA, föredömligt bemötande och klockan var framme på kortast möjliga tid. Tack för det! 100% goodguy
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Haft ännu en affär med JohanSA.
Som vanligt hur smidigt som helst:D
Denna kan kan inget annat än rekommenderas till 100%
Alltid goodguy:)
 

Dahl

Breitling
Återigen köpt lite vintage av @JohanSA, 110% Goodguy i mina ögon. Alltid lika smidig och trevlig att ha att göra med samt allting exakt som förväntat.
 

Kajjan

Cartier
2-Faktor
Sålt till JohanSA definitivt en goodguy. Trevlig och snabb betalning, skulle inte tveka att göra affär igen.
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpt ett billigare vintage ur av denna herre. Mycket gott skick och snabb leverans. Gör gärna affärer igen!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Köpt en vintage Certina och g-shock f2f. Summa summarum av dessa affärer, JohanSA är en trevlig herre som jag gärna gör fler affärer med. Alltid bra med lokala snabbfix också ;)
 
Topp