• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jonas_

Frobomm

Omega
Supertrevlig kille som tog sid tid från jobbet när jag åkte igenom Linköping för att sälja mig en dinka som jag är helnöjd med!:)
 

_jonte

Patek
Har köpt en Tudor av Jonas. Mycket trevlig och svarade på alla mina frågor. Snabb leverans, väl inpackat, och enligt beskrivning.
Good guy!
 

Wi

NLA
2-Faktor
Sålde en relativt ny Speedmaster till Jonas.
Tydlig kommunikation och överenskommelse via PM, sen var stålarna swishade till mitt konto.
Inget konstigt. Good guy i min bok
 

Elvis82

Cartier
2-Faktor
Har handlat av Jonas. Fick ett mycket gott intryck då han var mycket noga med att påpeka alla små repor mm även om de knappt gick att se. En helt igenom positiv upplevelse, rekommenderas!
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Sålde en GMT II till Jonas_. Mycket bra kommunikation och snabb betalning. En mycket smidig och enkel affär helt enkelt!
 

InFeFe

Cartier
2-Faktor
Köpte en Submariner av Jonas. Affären gjordes upp över en kaffe och lite trevligt snack. Kanonkille och en väl genomförd affär! 110 % goodguy.
 

Frobomm

Omega
Har nu även sålt en klocka till Jonas, precis lika trevlig och enkel att ha att göra med som vanligt. Går från klarhet till klarhet 110 % goodguy, skönt att se att klockan är tillbaka där den ska vara! :)
 
Köpte en Omega från Jonas och allt sköttes väldigt smidigt. Snabba svar och riktigt trevlig är han. Jag märkte efter någon dag att jag inte riktigt klickade med klockan och han erbjöd mig en retur. Så skickade jag tillbaka klockan och pengarna var tillbaka på kontot igen. Denna kille är 200% Goodguy och jag kan verkligen rekommendera honom :)
 

alex_c

Cartier
2-Faktor
Köpte av Jonas och efter att ha swishat pengarna hade jag varan hemskickad till mig snabbare än jag kunnat ana. Som en affär ska funka helt enkelt. Kanon!
 

Majoren

Omega
Köpte en Rolex SD F2F i Linköping. Supertrevlig kille och smidig affär från start till slut.
100 % GG - rekommenderas!
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Sålt till denne herre en klocka i 70k klassen. Snabb betalning och trevlig kommunikation. Gör gärna affär igen.
 
Topp