• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jonaz

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Jonaz - visst köpte jag en Glycine Combat Sub av dig för länge se´n!?!

Inga problem med varken klocka eller beskrivet skick!
Har för mig att det bifogade div extra band oxå...

God Guy i min bok!
 

Veratio

Cartier
Hej!

Köpt Breitling Super Avenger av dig. Enkelt och perfekt! På Breitling Pro 3 gummi nu. Koloss, perfekt ibland!

Rekommenderas! Både klockan och säljaren. ;-)


Niclas L
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Köpt en trave straps.
Trevlig kommunikation och det låg t o m en liten bonus med i paketet när det landade! Tack!
Smidigt och bra på alla sätt.
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Köpt klocka av Jonaz som anlände väldigt snabbt (själv var jag inte lika snabb på att hämta) fint paketerad och dessutom skickat som REK trots att överenskommelsen bara var spårbart. Klockan var i ännu bättre skick än förväntat. Kommunikation var snabb och bra under hela affären. Sannerligen en 120% Goodguy!
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Köpte klocka av Jonaz och allt var supersmidigt. Snabbt, enkelt o trevligt! 100% GG absolut! :)
 

blyton

Cartier
2-Faktor
Snickrade ihop en riktigt härlig deal över en bit mat. Grymt smidig och enkel att ha att göra med från första kontakt till avslut.
Rekommenderas verkligen! GG:)
 

JohannSebastian

Panerai
2-Faktor
Sålt Panerai f2f till Jonaz, mycket trevligt möte och bra affär, och en riktig klockälskare som varit med länge. Rekommenderas för alla framtida affärer.
 
Topp