• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Joshua3 & Germund

KMS

Rolex
Sålde ett par solbrillor, möttes upp dagen efter och allt gick smidigt och trevligt!
Goodguy med bra klocksmak.:)
 

ranepaj

Omega
Köpte en vintage Zenith Autosport på postorder och har bara gott att säga! Bra skick på klockan och snabb frakt. Kan ej uttala mig om tidshållningen, men än sålänge ser det kanon ut! :)
 

makako

Breitling
2-Faktor
Köpte en Enicar och allt fungerade som det skulle. Klockan lika fin som på bild och den skickades snabbt som attan. Gör gärna affär igen!
 

Trombone killer

Breitling
Har precis köpt en Steinhart i absolut nyskick av Joshua3 - och är mycket nöjd :)
Den var dessutom föredömligt väl paketerad och snabbt levererad med REK. Jag hoppas att alla säljare på forumet är lika pålitliga/smidiga att göra affärer med!
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Köpt Rolex ändlänkar, fick dem hemskickade och fick testa på klockan innan jag bestämde mig. Bra deal:)
 

Majjon

Breitling
Förbaskat snabb och trevlig affär. Som novis i klockvärlden uppskattades även de tips som gavs. Rekommenderas.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Ännu en affär avklarad. Bytte en Rolex-länk mot en Tudor och fick pengar mellan. Vi bytte länkar, provade på respektive klockor och kom sedan överens om ett bytesvärde som båda var nöjda med.
Bra upplägg, bra kommunikation och betalning helt enligt vår överenskommelse :)
 

rvsn

Breitling
Köpte en fin gammal Omega. Mycket smidig affär - snabb leverans och inga konstigheter. :)
 

alex_c

Cartier
2-Faktor
Sålde en Oris Aquis till Joshua3. Betalningen kom innan jag knappt hann blinka. Väldigt trevlig person att ha att göra med. Gör gärna affärer igen.
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
Sålde en Omega i 20k-klassen till Joshua3.
Snabb och rak kommunikation, blixtsnabb betalning.

En hedersman!
 

tdn-dk

Panerai
Köpt en Omega Chronostop av Joshua3 i fantastiskt skick, Skickat samma dag som betaling og väl förpackade til Danmark.

Klart goodguy!!
 
Köpt en Omega av TS och allt gick mycket smidigt, skickade väldigt snabbt och svarade snabbt på PM. Bara gott att säga och absolut en goodguy för mig!
 

Ryttaren

Rolex
Köpt en Omega. Mycket smidig kontakt och snabb affär. Ansträngde sig dessutom extra för att få iväg paketet (mycket välpackat) samma dag som betalning. Rekommenderas!
 
Köpte en Zenith Sporto av Joshua3.
Snabb, smidig affär och jag blev mycket nöjd. Jag gör gärna fler affärer med denne herre i framtiden...
 
Topp