• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jrooth

Jrooth

Silver
2-Faktor
Hej,
Lämna gärna ert personliga omdöme om mig vid avslutad affär :)
Tack på förhand/

50k+ Affär genomförd f2f i Stockholm där @Jrooth agerade mellanhand åt en vän. Väldigt smidigt och seriöst. En trevlig upplevelse rakt igenom och ett trevligt klocksnack som en bonus på det hela.
GG i mina ögon!

Jrooth hjälpte mig genomföra min första Rolex affär 50k+, han agerade som mellanhand mellan mig och L.R.Dahl och det kunde inte gått smidigare. Väldigt seriöst och smidigt, väldigt tacksam för både hjälpen och de trevliga samtalen.
Tar gärna hjälp eller gör affärer direkt med Jrooth igen!

Visade sig att det var en spricka på själva pärlan (något båda missade vid f2f affär) trots det gick @Jrooth med på att dela på kostnaden av bytet.
Ärlig och korrekt snubbe!

Utförde en bytesaffär med @Jrooth med pengar upp från min sida. Inga konstigheter, mycket trevlig person med snabb kommunikation och inget kändes osäkert! Gör gärna fler affärer med honom i framtiden. 100 % GG! :)

Sålt Rolex på distans till @Jrooth
Trevlig, rak och smidig kommunikation så helt klart 100%GG! Gör gärna affär igen.

Agerade förmedlare åt en vän som köpte en Tudor av @Jrooth
Väldigt trevligt bemötande, smidig affär uran några krusiduller och en ny lycklig klockägare! 5 av 5 ☀

100% GG!

Sålt en Tudor på distans till @Jrooth
En otroligt smidig affär från start till mål på bara ett par minuter. Gör absolut affär igen.
100% GG, rekommenderas starkt!

Hej,

Jag har precis slutfört en bytesaffär i 120tkr nivån med @Jrooth. Vi hade ett flertal diskussioner om prissättning och vad som är en korrekt/rättvis nivå, osv. och det var väldigt gemytligt, trevligt och uppriktigt, med betoning på att vi bägge två vill lämna nöjda och glada. Affären var smidig, och @Jrooth har varit mycket tillmötesgående, med skriftligt äkthetsintyg arrangerat och överhuvudtaget pålitlig, ärlig och rättvis. 100% certifierad GG & hoppas vi möts igen om även för lite klocksnack.

Köpte en Tudor av @Jrooth, kändes seriöst och säkert hela vägen och också smidigt utan några problem, får ett mycket gott betyg från mig och kan starkt rekommendera honom som säljare!

Köpte en seamaster av jrooth idag, inga konstigheter. Proffsigt bedömatande, rekommenderas varmt :)

Sålde en Sub till @Jrooth.
Vi surrade om klockor över en kopp kaffe. Supertrevlig herre och väldigt insatt i klockor.
Jag skulle definitivt göra affär med han igen. Super GG!

Sålde en klocka där @Jrooth agerade mellanhand åt än vän. Supertrevlig och smidig affär över en kopp kaffe + en hel del klocksnack. Gör gärna flera affärer med honom. 100% GG.

Köpte en fin alarm klocka JLC master compressor av Jesper. fantastisk smidig affär från början till slut, jätte trevligt kommunikation under hela tiden. Tack nu har jag min favorit alarm klocka.

Tillbaka
Topp