• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Flat-Eric

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Ni som dealat med mig får gärna skriva en rad eller två, och förhoppningsvis intyga att jag är en hedersknyffel
 

Dobson

Breitling
Köpte nyligen en klocka från JS. Smidig affär, mycket snabbt skickat och bra emballerat. Kanonkille att göra affär med!
 

k0nkas

Audemars
2-Faktor
En kollega köpte precis en Rolex, jag förmedlade affären, allt gick mycket smidigt - 100% goodguy!
 
Senast ändrad:

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Köpt klocka av @Flat-Eric . Bra kommunikation, snabb affär och trevlig kille. 100 % goodguy!
 
Senast ändrad:

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Köpte en BLNR av Flat-Eric. Snabb kommunikation, snyggt paketerat och snabbt skickat. Väldigt smidig att ha att göra med. Rekommenderas!
 
Senast ändrad:

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Har köpt en Rolex Turn-O-Graph 116264 av Flat-Eric. Allt gick smidig, snabb på att svara på frågor och fixade bilder på det jag bad om.

Jag rekommenderar Flat-Eric, han är pålitlig och bra att ha göra med. 100% Goodguy!
 
Senast ändrad:
I sell a JLC, it was a great deal for me. Perfect comunication, fast in decisions, he was very gentle and kind with me in every situation. A very 100% Good Guy, hope to see you soon in future :)
 
Senast redigerad av en moderator:

donnie

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Har gjort en bytesaffär på distans med Flat-Eric.
Smidigt och trevligt, inga konstigheter - 100% GG!
 
Topp