• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jodisalt

willie

Omega
Friends Of KS
2-Faktor
Andra affären med @Sebran denna veckan. Sålde en seiko Bezel. Gick lika smidigt denna gången, och om möjligt ännu trevligare än första gången.
 

viwe

Panerai
2-Faktor
Köpte en guld Casio av @Sebran , möttes upp f2f och hade ett kort men intressant klockrelatet samtal. Helt klart en GG i min bok.
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Köpte en Seiko padi av @Sebran Grymt nöjd. Väldigt smidig affär, bra kommunikation hela affären igenom och snabbt postat och väl packat. Rekommenderar starkt att handla av honom 100% nöjd köpare
 

emil.ca

Breitling
Good guy, tveklöst! Köpte ett klockarmband av @Sebran, han skickade det på posten 15 min senare och gav därtill ett extra läderband i i annan färg på köpet. Smidig kommunikation och väldigt trevlig att ha och göra med!
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Köpte en Tmex Marlin Reissue av Sebran F2F i Göteborg. Genomskön snubbe. Inga problem alls. Rekommenderas varmt.
 

tedlapidus

Cartier
köpt av jonas ,mycket trevlig ,snabb respons på pm ,skickade paketet innan jag betalade
100% goodguy i min bok ,rekomenderas :rolex::rolex::rolex::rolex::rolex:
 

Zingo77

Cartier
2-Faktor
Trevlig och ärlig kommunikation och affär! 100% GG och skulle inte tveka på att göra affär igen.
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Köpt av @JSI. Trevlig och smidig affär, snabba svar på pm och snabbt skickat. Även mån om att jag hämtat ut paket och var nöjd. 100% goodguy!
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Köpte klocka på distans utav @JSI .
Snabba svar via PM, paketet kom fram snabbt, välpaketerat samt i utlovat skick!
Helt klart en GG!
 

Weberg

Audemars
Sålde fin vintageklocka i 15-tusenkronorsklassen till @JSI vilket var en angenäm upplevelse rakt igenom: snabbt, smidigt och trevlig kontak. Good guy i min bok!
 

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Känner @JSI mkt väl och köpte en klocka av honom i går. Det kan inte gå fel när man gör affär med denna GG. Handla på!
 
Topp