• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

juanstman

juanstman

Cartier
Pledge Member
2-Faktor
Här finns det utrymme att skriva några rader om hur det är att göra affärer med mig.

Väl mött,
J.
 

St Maxime

KS Explorers Club
Rekommenderas varmt. Trevligt och utförligt bemötande på mina funderingar inför köp av klocka, som även var ordentligt inslagen vid leverans.

Klar Goodguy!
 

juanstman

Cartier
Pledge Member
2-Faktor
Så här skrev @Danielumea 2 december 2018 som kommentar till vår transaktion tidigare under hösten (men den råkade hamta i en egen tråd):
"100% goodguy!

Hittade en lösning som fungerade för oss båda då ett objekt i säljes inte riktigt mötte upp till beskrivning/förväntning. Det är lätt att vara goodguy när allt går bra, svårare konst när saker kärvar - det senare behärskar Juanstman, hatten av!

Tack för mig!
Danielumea"
 

StefanW

Breitling
Tillägg till mitt tidigare omdöme om @juanstman:
Klockan jag köpte av honom råkade ut för ett snabbt missöde mad kronan..
Jag kontaktade Johan och berättade vad som hänt och sa att det inte fanns några
urmakare i min stad värd namnet.
Jag frågade om han hade en urmakare i sin stad och om jag kunde skicka klockan till honom och ombesörja service på min bekostnad.
Sagt och gjort.
Klockan skickades och lämnades in till urmakaren.
Efter ca en vecka får jag ett meddelande på KS att klockan är fixad,då det var ett enkelt fel, och Johan står för den kostnaden + rekad frakt till mig !!!!
Det kallar jag en 110% Goodguy 👍👍👍
TACK !
 
Topp