• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jubilee till Explorer 214270 MK2, vilka passar?

_jimmyT_

Basic
2-Faktor
Jag brukar vara ganska duktig på att hitta rätt i mitt googlande, men hittar inte så skulle behöva lite hjälp. Kanske hittar jag inte för att det är allt för många som tycker att kombinationen är avskyvärd, jag tycker dock det ser ashärligt ut och suget är för stort för att inte leta rätt på en. Så nu till frågan:
- vilka jubilee passar på en 214270 MK2 (originaljubilee såklart...)
- endlinks, något speciellt att tänka på?
- vad får man ge för en i ok skick?

En tråd utan bild är ju inget kul så här kommer en som är stulen.

Tackar på förhand :)

989F0FBF-D0D9-43ED-8010-BCA1835B6FBB.png

Tackar, inga äldre modeller som man kan få för en rimlig peng tro? Eller vet du vad ligger superjubileen på?

62510 ska passa osäker på vilka ends som du behöver dock.
Priserna på dessa varierar beroende på marknad, Billigare i EU t.ex.

Både superjubilee 63600 och jubilee med ref 62510H går att köpa hos AD fortfarande (om du har modellen länken hör till).
Superjubileet listar runt 16k och 62510H runt 12k om jag minns rätt!

• Like
Reactions: SWC
Både superjubilee 63600 och jubilee med ref 62510H går att köpa hos AD fortfarande (om du har modellen länken hör till).
Superjubileet listar runt 16k och 62510H runt 12k om jag minns rätt!

Tack för infon, har tyvärr ingen modell som länken hör till.. men får leta efter en bättre begagnad men då har jag koll på vad de listar. Har du koll på ändlänkarna, något speciellt att tänka på för att det ska passa Explorern?

Tillbaka
Topp