• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Julafton och 1500 inlägg

Pelarn

Patek
2-Faktor
Kan det bli bättre?
Vill önska alla på Klocksnack en riktigt God Jul.
Måste säga att jag trivs väldigt mycket med att vara inne på Klocksnack, för det mesta en mycket god stämning. Bra jobbat alla fortsätt med det!
Många av er tillför väldigt mycket till Klocksnack, självklart ledningen men också alla ni med mycket goda kunskaper. Tack för det uppskattas verkligen.
Kan inte skryta med att jag tillför så mycket annat än glada tillrop och en del på K&S;)
Nog snackat, avslutar med en bildserie på klockor som jag äger/köpt/sålt under mina 1500 inlägg.
Många av klockorna har sålts vidare men några är kvar.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
Grattis, på självaste julafton,vilken timing-bra snurr på klockorna också. Snyggt jobbat,vi kommer sakna dig när du sätter dig på hyllan och ser ner på oss vanliga dödliga
 

R0B

Panerai
Snyggt jobbat! Många grymma klockor du haft, gissar att det blir många fler framöver! God jul och grattis till 1500 :)
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Grattis! Starkt jobbat och Goa bilder har du bjudit på, glöm inte oss på botten :D

Ha en fortsatt god jul pelarn!
Cheers Chuck
 
Topp