• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Julen varar än till påska?

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Tjugondag Knut är passerad, julgranen är utslängd sedan länge, skinkan är slut och adventsljusstakarna är nerpackade.
Enda platsen där julen fortfarande hänger i är här på Klocksnack där köttbullarna, laxarna och prinskorvarna fortfarande flockas i forumen.
Den naturliga frågan är då; kommer julen vara än till påska, då vi kommer att omvandlas till kycklingar, påskharar och där bara ägghalvorna förblir orörda?
Väntar med spänning på vad som händer härnäst.
(Och har jag missat att frågan med kvarvarande julbord redan avhandlats ber jag om ursäkt på förhand.)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tjugondag Knut är passerad, julgranen är utslängd sedan länge, skinkan är slut och adventsljusstakarna är nerpackade.
Enda platsen där julen fortfarande hänger i är här på Klocksnack där köttbullarna, laxarna och prinskorvarna fortfarande flockas i forumen.
Den naturliga frågan är då; kommer julen vara än till påska, då vi kommer att omvandlas till kycklingar, påskharar och där bara ägghalvorna förblir orörda?
Väntar med spänning på vad som händer härnäst.
(Och har jag missat att frågan med kvarvarande julbord redan avhandlats ber jag om ursäkt på förhand.)

Vi tycker att julen är så härlig och mysig att vi kommer fira den till påska. Minst! :D
 
Topp