• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Julklapp 2015?

Oddset

Cartier
Vad önskas i klockjulklapp i år?

Högst upp på min lista:

image.png


http://www.fpjourne.com/mobi/home-en.html

Eller trisslotter...
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Härligt initiativ, men jag tror att denna tråd kommer att bli flyttad då det lutar lite mer åt Lifstyle! Dock hade det inte skadat att få sig en ny TV i julklapp, gärna 65" eller större med ett tillhörande PS4.
 
Senast ändrad:

Linkan

Rolex
Önskar mig en svisch från en person på julafton där texten säger "God Jul din jävel", ska tilläggas att numret ska jag inte känna igen och inte personen heller.
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Ojoj, vad önskar man sig i julklapp?
En respektabel axelväska faktiskt. En klocka kommer jag inte få, så då får det bli nått i läder istället :)
 

nissehult

Patek
2-Faktor

CCB

Cartier
2-Faktor
Jag har förbjudit släkt och vänner att köpa mig julklappar. Jag köper heller inga julklappar till någon. Folk köper ändå bara skräp som aldrig används. Låter det bittert? Nejdå, nu är julen stressfri och trevlig. Vi äter bara god mat och umgås på julen, det är det bästa som har hänt familjen både och släkten.
 

Omega87

Rolex
Jag har förbjudit släkt och vänner att köpa mig julklappar. Jag köper heller inga julklappar till någon. Folk köper ändå bara skräp som aldrig används. Låter det bittert? Nejdå, nu är julen stressfri och trevlig. Vi äter bara god mat och umgås på julen, det är det bästa som har hänt familjen både och släkten.

Vi kör samma dock så får alla småbarn julklappar men jag handlar inte. Bistår med god julmat istället! Och det har faktiskt blivit succé här med :)
 
  • Like
Reactions: CCB
Topp