Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den va fin men lutar åt denna istället. Passar nog bättre till en tjej![]()
![]()
Det är detta som gäller
seiko 5 7s26
Förstår dig riktigt finDen va fin men lutar åt denna istället. Passar nog bättre till en tjej
![]()
Den va fin men lutar åt denna istället. Passar nog bättre till en tjej
![]()
Köpte en sån åt min fru för snart tre år sedan i present.
Hon bör den varje dag och stortrivs med den.
Mycket bra tänktLåter bra!
Beställde den idag så hoppas hon blir nöjd med den.
Tror quartz är rätt val också. Skönt för en ickenörd att slippa ställa tiden om klockan inte använts på några dagar.
Den den tycker jag ser direkt omodern ut. Ser att du redan beställt den men det är ju alltid minst 14 dagar returrätt.Den va fin men lutar åt denna istället. Passar nog bättre till en tjej
![]()
Den va fin men lutar åt denna istället. Passar nog bättre till en tjej
![]()
Blir nog strålande det där! Bra val! Vad är diametern på?Låter bra!
Beställde den idag så hoppas hon blir nöjd med den.
Tror quartz är rätt val också. Skönt för en ickenörd att slippa ställa tiden om klockan inte använts på några dagar.
Den den tycker jag ser direkt omodern ut. Ser att du redan beställt den men det är ju alltid minst 14 dagar returrätt.
Är inte den här roligare?
![]()
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2785609
38mm så lite större än vanligtBlir nog strålande det där! Bra val! Vad är diametern på?