• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Julklappstips

Svanis115

Cartier
2-Faktor
Vad köper man till någon som har allt? Vi har under året sett bilder på fantastiska klockor, bilar, resor med mera...
Den svåraste julklappen väntar - Tänker givetvis på Julklappsutdelningen här på forumet.

Så vad önskar vi oss??

Tänker mig detta som en generell önskelista.

Jag börjar med att önska mig en PN Daytona (blir dock väldigt glad för en ny putsduk eller andra klockrelaterade prylar).

Hoppas alla får en trevlig jul!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor

OnT: Jag vill ha barn som inte bankar skiten ur varandra!


Haha...en KLASSIKER, bra att du hajar galoppen mannen, PAEACE out MotherFucker!
artful-s-peace-sign.jpg
 

Onelund

Rolex
Eftersom jag både fyller år och firar jul i stort sett på samma dag så önskar jag att @Af Sjodahl samt @Fixoflex kommer förbi och förgyller min dag, gärna iklädda tomtedräkter och i paketet de har med sig något reptåligt och vattentätt att ta med på semestern.

Skämt åsido, en ultraljudstvätt vore klockrent, gärna en med inbyggd värme
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Eftersom jag både fyller år och firar jul i stort sett på samma dag så önskar jag att @Af Sjodahl samt @Fixoflex kommer förbi och förgyller min dag, gärna iklädda tomtedräkter och i paketet de har med sig något reptåligt och vattentätt att ta med på semestern.

Skämt åsido, en ultraljudstvätt vore klockrent, gärna en med inbyggd värme

HoHoHo...Man vet aldrig vad som kan hända min vän. Kanske kommer med någon reptåligt/vattentätt och ultraljudstvätt :p
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
La till två cordovan straps från Janko på julklappslistan; en i svart läder med svarta stygn och ett brunt med bruna stygn, 20/16mm. Blir fint det, svarta till subben och bruna till dd'n

Annars är winder eller ultraljudstvättar bra tips tycker jag
 
Topp