• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Julrim för klocka

Ostrand

Basic
2-Faktor
Frugan ska få en Omega Polaris i julklapp. Nån som har idéer på julrim...? Jag tänker någonting i stil med från alfa till Omega, polaris - Stella Polaris - Polstjärnan?

Vårt liv är en guldkantad saga. I paketet är det en limiterad upplaga.
Julkolor är söta och sega. Här får du en Omega!

Edit: om det blir för uppenbart kan du ju ta bort meningen med Limited edition så kanske det är svårare att gissa.

Nej, jag tänkte nog att du ska ha en
Klocka som är bättre än din Skagen
En Rolex har jag tyvärr inte rå me
Men jag tror att du kommer att trivas med din O-me...

Haha grymma! Min tjej ska få en Datejust dagen till ära! Sitter ni med några rim även där på antingen datejust eller Rolex? :):)

Eftersom att Rolex är ett märke för rappare & nyrika, ja tillochmed bärs av folk i Arvika, får du nu istället en Omega, något som ej bärs av trötta mellanchefer på Almega.
Många Omega är limiterade och dyra, du kan @gabban PMa för att detta få bevisat.
Ingen dussinklocka på min frus arm, med denna gåva önskar jag vinna din barm.

God jul =)

En kärleksfull grabb från Linköping
Önskar sin brud lite extra bling
Men inte en juvel
Nej, det blir så fel
En klocka med datum som enda extra ting

Fotnot: Byt ut "klocka" mot "Rolex" om du vill avslöja märket före paketöppningen

Jag vill dig till ett gemensamt intresse locka, Därför vill jag som julgåva till dig ge en klocka
För denna har jag hårt fått knega, för min stora kärlek är värd en Omega
Hoppas du blir glad mitt lilla kex, för i rättvisans namn har jag själv köpt en Rolex
Om du nu blir sur, så har vi i alla fall varsitt ur.

Hur det gick? Jodå, hon gillar den skarpt!

IMG_20171224_235502080.jpg

Tillbaka
Topp