• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jultomten har tydligen svängt förbi....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
V

Viggen

Guest
Hemkommen från sjukhuset så ligger det en lapp hemma. Paket som skall hämtas på posten. Lika bra att hämta den direkt eftersom jag är uppe på benen.

Paketet är i form av en kvadrat som är relativt tungt. Hmm?


Vältejpat! Fick ta till sågen då knivbladet var för slött. Den tickade iaf inte!, så det är ingen brevbomb. ;)


Vad har vi här, en Tissot! Häftigt!!! :)


*lvete!!! Ddd...dd..det där är ingen Tissot!!! :eek:


Måste ta en närmare titt.


Och en tung metall-länk dessutom. Mitt hjärta dunkar i bröstet, händerna skakar. Det blir svårt att fotografera, vill titta närmare, prova och klämma. :oops:


Kanske för stor för min handled. Men i mina ögon så passar den perfekt. :D


Just det, Den har en vacker baksida dessutom. Spana in denna skönhet. :)


Kunde inte låta bli. Kände mig tvungen att två 2 snabba lume-shots. :cool:



Avslutar med ett militärt tema. :mrgreen:


Jag vill inte nämna jultomten vid namn. Utan han får gärna göra sig själv till känna här. Han har gjort en glad smålänning ännu gladare och mycket lyckligare. Jag är otroligt tacksam och ödmjuk att klockan hittade till mig, och att jag överhuvudtaget ansågs värdig. Ett stort och hjärtligt tack till dig!!! :D :D :D

Nu skall jag sitta resten av kvällen och stirra mig blind på denna juvel med en putsduk i ena handen. :lol:
 

Bilagor

  • DSC_0002.JPG
    DSC_0002.JPG
    384 KB · Visningar: 430
  • DSC_0003.JPG
    DSC_0003.JPG
    267.2 KB · Visningar: 429
  • DSC_0004.JPG
    DSC_0004.JPG
    329.9 KB · Visningar: 425
  • DSC_0005.JPG
    DSC_0005.JPG
    535.6 KB · Visningar: 430
  • DSC_0006.JPG
    DSC_0006.JPG
    355.9 KB · Visningar: 429
  • DSC_0007.JPG
    DSC_0007.JPG
    632.8 KB · Visningar: 430
  • DSC_0008.JPG
    DSC_0008.JPG
    322.6 KB · Visningar: 427
  • DSC_0009.JPG
    DSC_0009.JPG
    342.1 KB · Visningar: 428
  • _DSC0010.JPG
    _DSC0010.JPG
    59.5 KB · Visningar: 427
  • _DSC0012.JPG
    _DSC0012.JPG
    31.2 KB · Visningar: 425
  • DSC_0013.JPG
    DSC_0013.JPG
    300.7 KB · Visningar: 426

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Gratulerar! Alltid skönt med ny dinka.

Vet inte hur jag ska skriva detta utan att låta som en sur jävel, vilket jag inte vill, men detta är väl att beteckna som en tvättäkta kopia? Iom att namnet Marina Militare faktiskt ägs av Panerai. En av få regler som finns på K&S är dessutom att handel med dessa inte godtas.
 
V

Viggen

Guest
Fryken skrev:
Gratulerar! Alltid skönt med ny dinka.

Vet inte hur jag ska skriva detta utan att låta som en sur jävel, vilket jag inte vill, men detta är väl att beteckna som en tvättäkta kopia? Iom att namnet Marina Militare faktiskt ägs av Panerai. En av få regler som finns på K&S är dessutom att handel med dessa inte godtas.

Ingen fara. Denna har inte köpts på KS. Jag har fått den som en gåva och jag kan uppskatta dess skönhet oavsett äkthet. :D
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Richemont är titt som tätt på krigsstigen för varumärkesintrång. Marina Militaire varumärket ägs av denna företagsgrupp. Därav stänger vi tråden för att inte riskera en stämning.

Med vänlig hälsning

Propagandaministern
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp