- Pris
- 4800 SEK
- Returpolicy
- Om något inte skulle stämma så löser vi såklart det.
- Bilder Skickat
- Ja
Junghans Form A
Referensnr: 27/4731.00
Urverk: Junghans J800.2 (lätt modifierat ETA 2824-2)
Mått: 39.1 x 44.1 x 9.9mm (bärs ännu tunnare pga den koniska formen på boettens undersida). 21mm mellan bandhornen.
Skick: Några minimala repor på baksidan och nåt märke från bandbyte som inte syns, annars i mycket gott skick om jag får säga det själv
Omfattning: Fullset plus tre NATO-band och böjda bandstift
Info hos Junghans
Inköpt av mig från SeriousWatches i september 2020 för €589. Listpris idag €840 och lyckas du hitta den hos AD idag går den oftast för mer. Lägsta pris på Chrono24 idag: 5596:- från en privat säljare i Österrike.
Mitt pris:5200:- 5000:- 4800:- inkl. PostNord Skicka Lätt eller F2F-möte i Stockholmsområdet
Skickar med tre billigare men passande och bekväma NATOs (single-pass) i 21mm samt ett par böjda bandstift som krävs för att NATOs ska få plats eftersom hålen sitter väldigt nära boetten.
Fler bilder som visar på skicket kan ordnas på begäran.
Tack KS för annonsplats och ett grymt forum!
Min GG-tråd
Mina omdömen på Tradera där jag gjort en del klockaffärer
Referensnr: 27/4731.00
Urverk: Junghans J800.2 (lätt modifierat ETA 2824-2)
Mått: 39.1 x 44.1 x 9.9mm (bärs ännu tunnare pga den koniska formen på boettens undersida). 21mm mellan bandhornen.
Skick: Några minimala repor på baksidan och nåt märke från bandbyte som inte syns, annars i mycket gott skick om jag får säga det själv
Omfattning: Fullset plus tre NATO-band och böjda bandstift
Info hos Junghans
Inköpt av mig från SeriousWatches i september 2020 för €589. Listpris idag €840 och lyckas du hitta den hos AD idag går den oftast för mer. Lägsta pris på Chrono24 idag: 5596:- från en privat säljare i Österrike.
Mitt pris:
Skickar med tre billigare men passande och bekväma NATOs (single-pass) i 21mm samt ett par böjda bandstift som krävs för att NATOs ska få plats eftersom hålen sitter väldigt nära boetten.
Fler bilder som visar på skicket kan ordnas på begäran.
Tack KS för annonsplats och ett grymt forum!
Min GG-tråd
Mina omdömen på Tradera där jag gjort en del klockaffärer
Senast ändrad: