• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Junghans Mega 1000

D

Deleted member 961

Guest
Är det bara jag som tycker att den här är riktigt snygg? Någon som har en/haft en/klämt på en?

026480000_1.jpg
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Jag har sagt det innan och jag säger det igen, Junghans är det häftigaste man kan äga. Tyvärr är digitalklockor ingen personlig favorit.
 
  • Like
Reactions: P-A

Jockinho

Patek
2-Faktor
Tycker den är rätt cool och finish verkar bra på boett etc när jag läst om den, men har för mig det är värsta bjässen.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ser nästan exakt ut som en Diesel-klocka jag ägde för 10 år sedan. Gillade stilen då, men inte nu.
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Många fina bordsur därifrån.

Hur kommer det sig att du ha en fäbless för Jubghans?


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Fäbless vet jag inte om jag skulle kalla det, men de gör onekligen många fina bords- och väckarur. Att det sedan är rätt mycket kvalitet och historia för pengen gör det inte sämre.
Jag ska nog börja läsa på ordentligt så att jag kan bli en riktig Junghansvetare!
 
Topp