• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Junghans Radioklocka, 800kr

Golem

Omega
Pris
800
Returpolicy
Om något inte skulle stämma med beskrivning.
Bilder Skickat
  1. Ja
Önskar sälja min radiostyrda Junghans. Ställer automatiskt om sig till exakt rätt tid efter ett atomur i Tyskland. (Därav bristen på krona, tiden kalibreras enkelt genom att trycka på knapparna på sidan. (Tiden behöver därefter inte justeras) Exempel:
Klockan visar även datum och månad på den digitala displayen. Klockan verkar efter lite efterforskningar vara uttagen i mitten av 2000-talet. Klockan ska enligt tidigare ägare även kunna känna av tidszoner men jag kan för lite om radioklockor för att våga svara på huruvida det stämmer.

Batteri byttes nyligen och boetten rengjordes av stjärnurmakarna i Uppsala till en kostnad av 200kr.

Mäter 40mm i diameter och 10,5mm i tjocklek. Vattentåligheten är 5bar. Skickar med ett lädernato, länken på den sista bilden ingår ej.

Finns för f2f i Uppsala men kan skickas om köpare så önskar.

Har enbart tunna referenser från KS då jag är relativt ny här, kan dock tänka mig att ta emot betalning efter att klockan mottagits om köpare har referenser. https://klocksnack.se/threads/painting-golem.87068/

Pris: 900kr inkl. rek. frakt
Byten: Hit me, bytesvärde 900kr
Retur: Om något inte skulle stämma med beskrivningen, absolut.
Snapchat-470384429.jpg
Snapchat-2001284314.jpg
Snapchat-1814042839.jpg
Snapchat-1184250539.jpg

20180209_190657.jpg

20171008_104130.jpg
Tackar ks för annonsplatsen.
 
Senast ändrad:
Topp