• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Junkers Chronograph, Bauhaus. OHPF!

--Klockan är reserverad--

Köpte denna i ren desperation i vintras då jag var i Köpenhamn utan klocka.
Den kostade 2200:-.
Använd 4 dagar, sedan legat avstängd hela tiden.
Jag fixar helt enkelt inte kvartsur, ger mig ingen god känsla.
Den har ett Ronda 5030.D verk, samt ett välvt hesaliteglas (plexi).
Storleken är 40 mm utan kronan.
Höjden 10 mm, glaset inräknat.
Går perfekt och är i minst 95% skick. Inga dings och jag ser inte heller några swirls.
Kommer på ett brunt, flärpklippt lädernato som använts 1 dag.
Klockan är utan tillbehör, papperslös, men har ju sitt egenvärde ändå.
Jag hittar inte vare sig kvitto, box eller originalband. Någonstans finns de och skickas när jag hittat dem.
Priset är 1100:- inkl. REK. Bet. till bankkonto.
Retur är självklar inom 24 tim. fr. mottagandet. Du får dock betala de 2 REK-frakterna och klockan skall returneras i samma skick som den mottogs.
Kan även tänka mig att byta mot Seiko 007, 009 eller 013. Ev. varianten med orange tavla. Ett ur i fint skick på länk skall det helst
PICT8632 (2).JPG
vara.
I värsta fall på gummi.
 
Senast ändrad:
Topp