• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Just Me MyWatch And I (paketöppning)

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis!

Du är värd en klocka till :)

Om du bara fick välja en klocka i din samling vilken skulle det bli då? Vet att det är en hemsk tanke, men använd din vildaste fantasi för att bara tänka owg


Hehe..din lilla filur Schhhhhhhh , det kan var på väg :watching:, känner mig ganska så säker på att jag skulle välja min 16750, i alla fall för tillfället. Det är något med färgerna som tilltalar mig!
usa,usa.jpg
 

Tommytvigg

Cartier
Oj vad stiligt:)
Den som söker den finner.
Stort grattis. Så jäkla rätt tavla det där.
Inte ska du ner till Tofts/urtid och byta dagskiva?
Jag vill klämma på den där och även testa om den känns mini på min arm.
 

Onelund

Rolex
Hehe..din lilla filur Schhhhhhhh , det kan var på väg :watching:, känner mig ganska så säker på att jag skulle välja min 16750, i alla fall för tillfället. Det är något med färgerna som tilltalar mig!
usa,usa.jpg

Ok bra val trots det inte är din Panna

Om jag någon gång får äran att träffa dig ska jag omvända dig. Har du varit i USA? Har både bott och arbetat där i ett tidigare liv (läs innan hobbybonde sambo med storbystad sjuksköterska) kan alla pros & cons.

Återigen ett stort grattis till guldet!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ok bra val trots det inte är din Panna

Om jag någon gång får äran att träffa dig ska jag omvända dig. Har du varit i USA? Har både bott och arbetat där i ett tidigare liv (läs innan hobbybonde sambo med storbystad sjuksköterska) kan alla pros & cons.

Återigen ett stort grattis till guldet!



Tack! Klart vi kommer att träffas på någon GTG framöver! Jag har varit i USA och jobbat vi flertalet gånger, bodde och jobbade i SARASOTA, var även ner till Ft lauderdale där företaget hade en lägenhet. Även Miami osv. Älskar USA och var nära att bli kvar där i några år, men bestämde mig att borta bra fast hemma bäst.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grymt stort grattis Af Sjodahl! Exakt en sådan jag själv förhoppningsvis kommer att jaga tag i när det börjar närma sig maj månad nästa år :D Den är verkligen fin den där, inte minst med den urtavlan! Detta ger mig en ursäkt att dricka ett glas vin eller två i kväll så jag får vara med och fira för din skull :cigar:


Tackar!

Hehe...tänk på att det är en morgondag också Randel, jobbigt att komma till jobbet bakfull sista dagen på veckan!
 

BOTL

Panerai
Ja vad säger man grattis, du hamstrar Rolex. Boxarna är brutalt snygga, klockan magnifik och ägaren ödmjuk och trevlig. Blir inte bättre


Ben Bockbrännarbolmers
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Bara att stämma in här, ett gigantiskt grattis till den skönheten! Den har du förtjänat med råge! Och vad gäller fotbollen kan jag bara säga se upp underifrån... Köping FF, som numera tack vare ny sponsor heter MD FF Köping :eek:, är på väg uppåt... Bäst i länet om fem år :D
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Det har du förtjänat efter alla timmars målande, sågande, spikande, grävande, planterade + alla timmar det tagit att göra alla fantastiska trådar! Stor grattis till guldet! Guld är fan rätt schysst asså ;)
 
Topp