• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Just pillat av plasten! Härlig fredag :-)

Mattias79

Cartier
Mycket vacker. Själv önskar jag mig en vit och skulle gärna köpa en ny. Säga vad man vill, men det är någonting extra trevligt med att få sitt namn på garantbeviset. 42 mm är dessutom helt rätt storlek för en sportklocka om jag får säga det själv. Grattis
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Grattis som faan! En av de snyggaste om än för står för mig! Att pilla plast är så trevligt, jag har inte pillat loss allt från min 114060 ännu :cool:
 

Andreas777

Cartier
Grattis! Du har valt den snyggaste stål rollen som finns. Den enda jag skulle kunna tänka mig... svart tavla och stor orange... bättre blir det inte.
 

Sirba

Omega
Läckert. Måste vara en härlig känsla att plocka utven ny Rolex hos AD. Har inte varit där än men väl tvåa på tre Rollar. :)

Grattis! :D
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Sent med gratulationerna här. Min första nya från Rob var också en Explorer. Fast den mindre sorten. Skön känsla! Verkligen!

Och just Explorer är ju rätt, helt enkelt!

Grattis!

Ser för övrigt ut som om du har min gamla V70? Askguld metallic och mörkgrå inredning... Eller i varje fall en likadan. Inte direkt ovanlig... Men väldigt funktionell. Som en Explorer. :D

A
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sent med gratulationerna här. Min första nya från Rob var också en Explorer. Fast den mindre sorten. Skön känsla! Verkligen!

Och just Explorer är ju rätt, helt enkelt!

Grattis!

Ser för övrigt ut som om du har min gamla V70? Askguld metallic och mörkgrå inredning... Eller i varje fall en likadan. Inte direkt ovanlig... Men väldigt funktionell. Som en Explorer. :D

A

Askguld kan stämma men det är en V60 :)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Stort Grattis Ricvin, den blev precis så fin som förväntat, när du nu äntligen kom till skott!!
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Som ni antagligen fattar av rubriken så är det nyköp på gång.. Eftersom det är min första sprillans nya klocka så får ni stå ut med många bilder av skiftande kvalitet!
Ni som kikat i fredagstråden har ju sett att det såg ut så här på min handled imorse...
5226E7C9-355A-4A33-BE4C-E8CCD765AEC0_zpsw8ma48lr.jpg

Men som sagt, det tog bara några timmar så hade det ordnat till sig ordentligt.. Denna vy känner nog många igen..
5DA39437-B275-40B8-A32E-E4306542E5CC_zpsniuncx61.jpg

Hängde på låset när Rob öppnade:)
Efter några koppar kaffe och trevligt samtal med Markus så stod denna på disken..
E9F8FB81-3DE4-4BE1-8B47-509FD26EC489_zpspw7zin03.jpg

Och denna satt på armen, min första helt nya Rolex, många delade meningar om denna klocka men en modell som jag gillat sedan första gången jag såg den. Antagligen för att den har orange inslag..:)
438FA9EC-943E-4CBF-BFB1-FEB7AA72B0D5_zpsnxdyhar5.jpg

Just denna bild blev extra suddig då jag antagligen darrade av anspänning...
Efter en sista kopp kaffe så drog jag hemåt för att pillra av den sista platsen i hemmets lugna vrå..
F711DD60-0B3C-493B-846E-3A6E945C0407_zpsdpgiu7ae.jpg

Hemma vid köksbordet drog jag njutningsfullt av plastbitarna med ett lyckligt leende på läpparna..
46858080-A4A5-4A77-B75B-9A35592C59EF_zps9tu7zu32.jpg

Stort tack till Rob Engström för en trevlig affär och ännu större TACK till Spencer för hjälpen!
E2BFC2DF-A104-4537-B5DA-82D3DAA6F9C8_zps6no3rauy.jpg

Lite närmare..faan vad jag gillar den:)
98EED13B-34D8-4B92-82E0-B5A02C1CF34A_zpsybep0avr.jpg

Blått e flott..
521FF357-CAA1-44A5-951D-882AC681E450_zps9or7iemz.jpg

Försöker mig även på ett mk shot...
C2E01BE2-50E7-43A1-BF3F-95D73D16073F_zpstjxt2s5m.jpg


Tack för titten! Nu ska jag ha medarbetarsamtal med chefen, vem vet.. Denna kanske ligger på Köp å Sälj i eftermiddag...:)
Det kanske råder delade meningar men min mening är att den är grymt fin. Bra val!
 
Topp