- Pris
- 4500
- Returpolicy
- Ja, känns nånting off så får du så klart skicka åter. Inom tre dagar från mottagande och utan frågor.
- Bilder Skickat
- Ja
Förutsätter att det finns ganska precis en sån här på forumet.
Brinner du också för att inte vara som precis alla andra?
Den har ett par USP:ar:
Boetten mäter ca 28x35 mm och länken passar armar upp till gott och väl 18,5 cm.
Urverkets guldvagga är förhållandevis solid. Tillsammans med urverk och glas klockar den in på 13,5 gram, vilket lär innebära runt 6,5 gram guld.
Som av en händelse är det också ungefär detta jag begär för klockan.
Lever inte i någon villfarelse om att en gammal 80-tals Juvenia ska betinga något särskilt stort premium över detta.
Särskilt inte som det finns en liten skada på urtavlan och någon mindre repa i glaset.
Går fint, dock - och har fått nytt batteri i min ägo. Verket är ett F Piguet 8.20.
Jag står för försäkrad frakt, alternativt F2F i Skåne (möjligtvis också Stockholm nu till helgen).
Brinner du också för att inte vara som precis alla andra?
Den har ett par USP:ar:
- Boett i rostfritt stål och 18k guld.
- Har en riktigt konstig konstruktion där länkens ”klor” är det som håller ihop boettens båda delar.
- Finns representerad i Juvenias ’our history’-sektion på hemsidan.
- …men kanske framförallt- den delar namn med Helena Paparizous magiska Eurovision-moment.
Boetten mäter ca 28x35 mm och länken passar armar upp till gott och väl 18,5 cm.
Urverkets guldvagga är förhållandevis solid. Tillsammans med urverk och glas klockar den in på 13,5 gram, vilket lär innebära runt 6,5 gram guld.
Som av en händelse är det också ungefär detta jag begär för klockan.
Lever inte i någon villfarelse om att en gammal 80-tals Juvenia ska betinga något särskilt stort premium över detta.
Särskilt inte som det finns en liten skada på urtavlan och någon mindre repa i glaset.
Går fint, dock - och har fått nytt batteri i min ägo. Verket är ett F Piguet 8.20.
Jag står för försäkrad frakt, alternativt F2F i Skåne (möjligtvis också Stockholm nu till helgen).