• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Juwilier burger

M021

Rolex
2-Faktor
Tjääna

Har nån handlat av juwilier burger i holland någon gång?

Hallå,

har varit in i deras butik och kikat i och med att deras utbud är ofta väldigt brett. Tyckte dom har väldigt taskig attityd, var in och kollade av priset på deras klockor samt bytesförslag.

För en som bor här blir man aldrig överraskad av Holländsk service men det stör mig något så in i Norden när attityden är att jag är knasig för jag inte vill byta in mina klockor till ett speciellt pris, respektera det utan hånskratt och kommentarer som "du, det kan jag fixa nya för"

Har inte kollat deras hemsida sedan jag var där och kikade, betalar hellre en extra slant för bra bemötande,

Rekommendationer är annars www.awco.nl
Ägaren är klockfantast och samlar på Omega speedmasters och är svag för iaf små rabatter till klocktokar.

Www.amsterdamvintagewatches.com
Är också et trevligt alternativ.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Hallå,

har varit in i deras butik och kikat i och med att deras utbud är ofta väldigt brett. Tyckte dom har väldigt taskig attityd, var in och kollade av priset på deras klockor samt bytesförslag.

För en som bor här blir man aldrig överraskad av Holländsk service men det stör mig något så in i Norden när attityden är att jag är knasig för jag inte vill byta in mina klockor till ett speciellt pris, respektera det utan hånskratt och kommentarer som "du, det kan jag fixa nya för"

Har inte kollat deras hemsida sedan jag var där och kikade, betalar hellre en extra slant för bra bemötande,

Rekommendationer är annars www.awco.nl
Ägaren är klockfantast och samlar på Omega speedmasters och är svag för iaf små rabatter till klocktokar.

Www.amsterdamvintagewatches.com
Är också et trevligt alternativ.

Förstår dig :)

Vad ville du byta in, till vilket pris?
 

Gavve

Greven
2-Faktor
vet flera som handlat av dem däribland jag själv. Förutom den taskiga servicen som redan uppmärksammats (rejält knorrande om att skicka fler bilder bland annat) funkade det utmärkt
 
Topp