• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KÄRA ÖREBROARE!! GTG läge 23/5!!??

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Passade på att kika in på Ahle'ns Ur när jag var i Örebro idag. (sorry Jakobz inte tid för dig idag..)
Sten som jobbar där berättade att den 23/5 kommer både Oris och Sjöö Sandström att finnas där mellan 12-18. Troligen kommer det finnas lite erbjudanden och tid för prat med både representanter och urmakare.
Måste vara ett ypperligt läge för en GTG, kanske även för Västeråsare och andra utsocknes?!
Som vanligt hade de en del Oris och Sjöö i montrarna..
image.jpg


image.jpg


Hoppas ni får till något!!
 

demondave

Rolex
Med en Sjöö som spökar i köptankarna från och till kanske det vore något. Way bortom min planeringshorisont (typ fem minuter en bra vecka) men klart intressant! Gör en mental notering, 11 mil är ju inget i gtg-sammanhang :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Självklart är det ngt vitt som gäller!!! Jakobz.. Det kan funka, måste kolla var jag finns i världen.
 
  • Like
Reactions: ZQT

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hallå eller!! Vem tar på sig GTG Generalhatten? Måste jag ringa Hjalmar?! Sumpa inte detta tillfälle utan styr upp ngt boys änd görls!
 

Galaxy

Rolex
Jag lyfter denna, har vi inga fler Örebroare på forumet?! Jag går i skolan framemot 16, men sedan smyger jag nog in på Ahlens, finner man några fler där? Samlas ni på någon uteservering innan och gafflar klockor?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nix pix! Jag har bättre koll än "Knugen"..:) Tyvärr lär jag inte ha möjlighet att delta i Örebro själv. Men nog borde det finnas fler i stan?!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Nix pix! Jag har bättre koll än "Knugen"..:) Tyvärr lär jag inte ha möjlighet att delta i Örebro själv. Men nog borde det finnas fler i stan?!
Tänkte just påpeka det och smått undra om gammeln tagit dig, eller om du tänkte vara på två ställen samtidigt?
 

Galaxy

Rolex
Meddelandegrupp är skapad med info. Har vi inga fler Örebroare här? Det är självklart väl värt att åka från Karlstad, Västerås eller till och med Stockholm (Ja, denna kommer slå Stockholms-GTGn som sker samtidigt med HÄSTLÄNGDER). :)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Meddelandegrupp är skapad med info. Har vi inga fler Örebroare här? Det är självklart väl värt att åka från Karlstad, Västerås eller till och med Stockholm (Ja, denna kommer slå Stockholms-GTGn som sker samtidigt med HÄSTLÄNGDER). :)

Haha lugn nu. Du får ta det vad det är för det är en liten GTG hos en (pytte)liten urmakare i ÖREBRO... Självklart är jag på
 
Topp