• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Käka korv i Malmö - intressekoll.

Nexus

Panerai
The man is back! Har varit borta från internet en längre period av diverse oklara anledningar, men nu är jag tillbaka med förnyad styrka! Inget datum är spikat ännu, men det börjar bli dags att spika det. Ordnar ett massPM om detta i veckan.
 
  • Like
Reactions: M.U

Nexus

Panerai
Okej! Tanken är helgen den 26-28 september. Kan alla stockholmare och liknande som vill med skicka PM till mig så försöker jag titta fram ett lämpligt transportmedel.
Då jag saknar både bil och körkort får potentiella kuskar gärna påpeka detta.
 
Jag kan tänka mig att dyka in på korvkäkandet men som nykterist är jag inte säker på att jag är alltför underhållande när det ska intagas alkoholhaltiga drycker.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Varje gång någon skriver något i den här tråden så att den blir oläst igen så läser jag rubriken, och mår lite instinktivt illa. Tänkte bara säga det.
 

Nexus

Panerai
Den tilltänkta Stockholmsdelegationen verkar ha fått kalla fötter, så i värsta fall är det bara jag som dyker upp.
 

Hugii

Audemars
Kobasice.jpg
 
Topp