• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Han har ju varit uppe några gånger innan, men Messiah Hallberg med Seiko Presage SSA309

IMG_5530.jpeg
IMG_5531.jpeg
 

Stenholm13

Cartier
urtavlan silveraktig.PNG
Vad jag vet så har inte den här postats tidigare, Per Morberg bär den i hela senaste säsongen av "Vad blir det för mat?" Det här är den bästa bilden jag kunde få av klockan, på bilden ser den vit ut men jag vill tycka att den i andra vinklar är mer silveraktig, någon som har en gissning vad det kan vara för klocka?
Ja som alla sagt redan för 4 år sen så är det sjöö sandström, han körde en rs chrono säsongen innan, känns som att alla tv anställda manliga programledare, hade spons av SS
 

Psykel

Patek
Jag förväntar mig en Halda Space discovery, allt annat vore en förolämpning mot hur mycket Sverige betalat för att få honom dit...
Ser ut att vara en X-33, tyvärr. Index stämmer, och man kan se dom karaktäristiska Mercedes-loggorna på vridringen.
Haldan ser rätt annorlunda ut, framför allt ingen vridring:
Halda-CS-SPACE-2500x1500.jpg
 
Topp