That’s not a handwatchJag kör en ”handwatch”. Säkert väldigt töntigt och ängsligt.
![]()
This is a handwatch:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
That’s not a handwatchJag kör en ”handwatch”. Säkert väldigt töntigt och ängsligt.
![]()
Grattis, snart 50 inlägg.Det där tycker jag inte är handklocka!
Vet att det är helt fel forum att säga det, men folk som flexar oerhört dyra klockor, alltså medvetet flexar och kör ’handwatch’ eller uppdragna ärmar specifikt för att den ska synas osv osv, är töntar. Det blir för medvetet och manierat. Ängsligt.
Kanske inte tillför jättemycket med dina åsikter. Det är ju helt ok då alla är vi olika, men då kanske KS inte är för dig…Det där tycker jag inte är handklocka!
Tack. Får man nån present då eller?Grattis, snart 50 inlägg.
Det är helt ok, alla är olika som sagt. Men nej, det är något ängsligt och fånigt över folk som måste exponera rikedom på ett taktlöst sätt, fastän de inte eg borde behöva det. Tycker dock sånt är extremt ovanligt på klockforum, därav min medverkan här. Den jag kommenterade på (eller iaf APROpå) är ju inte en medlem här.Kanske inte tillför jättemycket med dina åsikter. Det är ju helt ok då alla är vi olika, men då kanske KS inte är för dig…
Ok. Starta då en tråd om ’ängsligt klockbärande’. Men du är helt OT här - håll dig till ämnet eller skriv inget alls. Väldigt enkeltDet är helt ok, alla är olika som sagt. Men nej, det är något ängsligt och fånigt över folk som måste exponera rikedom på ett taktlöst sätt, fastän de inte eg borde behöva det. Tycker dock sånt är extremt ovanligt på klockforum, därav min medverkan här. Den jag kommenterade på (eller iaf APROpå) är ju inte en medlem här.
Fair enough men du säger iofs att hela forumet som sådant antagligen inte är för mig. Så det lär väl va OT var jag än skriver, är jag rädd. Ha d gött.Ok. Starta då en tråd om ’ängsligt klockbärande’. Men du är helt OT här - håll dig till ämnet eller skriv inget alls. Väldigt enkelt
När länken är så lös att klockan bärs på handen snarare än handleden. Bilhandlarhäng på svenska. Kolla in r/handwatch på Reddit om du har tråkigt nån dagVad är en handklocka?