• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Bjoerling

Cartier
Carl Stanley, komiker. Ser ut som en Oris Aquis?
ECDBA884-67B3-429F-ABB8-5E300E4D0375.jpeg
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Amanda Schulman med Cartier Panthére. Matchat med Cartier-armband😻
9E7B9A91-9694-49B4-8111-17F287F6113B.jpeg
2E03C4F0-55A7-427A-A838-C27BC7398851.jpeg
Snyggt!

Fotnot i sammanhanget: visst är det lite tråkigt att vissa man följer, t ex hennes man och dennes parhäst, börjat med fler och fler såna där betalda samarbeten halvt förtäckta som vanliga inlägg. Kanske är jag som är gammaldags men det känns inte geniunt och tar bort min lust att följa personen mer.
 

Dt250

Rolex
Paneristi
Fast det är rejält betalt, håller helt med dig blir trist, förstår dock att det är svårt att tacka nej till miljoninkomster för rätt enkelt jobb, upp med bild få 75.000
Snyggt!

Fotnot i sammanhanget: visst är det lite tråkigt att vissa man följer, t ex hennes man och dennes parhäst, börjat med fler och fler såna där betalda samarbeten halvt förtäckta som vanliga inlägg. Kanske är jag som är gammaldags men det känns inte geniunt och tar bort min lust att följa personen mer.
 

essGunnar

Audemars
2-Faktor
Gert Wingårdh bär äldre ref aquanaut med bra häng :). Kan inte avtyda exakt referens utan tydligare bild på tavlan.
14D9FE6E-DFCA-4FE9-AEEE-D9A4332F48FD.jpeg

8013E628-DC81-428E-9734-9F2FE93B26F0.jpeg
272F856A-FB08-4F6A-9AC0-4266A78F72CE.jpeg
Som hämnd borde nån Patek -höjdare köpa någon av Wingårdhs egendesignade favorit-miljonvillor, limma linoleum-matta över de breda ekplanksgolven, hänga volanggardiner framför panoramafönsterna och inreda med baden-baden stolar från Gekås.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Någon som vet vad mellandags-rea-Morgan rockar här? Lövtunn stålis...
7C26D54C-1239-4D75-8AFA-0EA533EA490C.jpeg
Svårt att se men Citizen the one kanske?
@BarbaBaba
 

Göteborgare

Cartier
Svårt att se men Citizen the one kanske?
@BarbaBaba
Undrar om den är köpt på mellandags-rea?????
 

Falken

Panerai
Svårt att se men Citizen the one kanske?
@BarbaBaba
Länken matchar ej tror jag
 

HSK

Patek
2-Faktor

Falken

Panerai

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Svårt att se men Citizen the one kanske?
@BarbaBaba
Möjligen titanmodellen som @martinib har, men tycker mer den ser ut som en stiletto (om det är en sekundvisare man ser blänka til)
 
  • Like
Reactions: HSK
Topp