Haha, yes den matchen”Do I tell him how to act? No” - Kyrgios
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, yes den matchen”Do I tell him how to act? No” - Kyrgios
Guldpannan var riktigt tung! Inte sett tidigare. Tack för videotipsetOddsen på att pannorna sticker iväg måste väll vara stora men trevliga klockor
Ja den spårade verkligen..Såg filmen Trap (som för övrigt började helt ok men spåra ur helt). Josh Hartnett bär panna i filmen.
Var lite svårt att se men tack för att du delade ändå! Var lite nuggets från Pulp som jag uppskattadeSamuel bär Panna i GQ-intervjun
En 979 ser det ut som!Rogan kör en av sina pannor i senaste podcasten där Trump är gäst.
Har för mig att han hade med sig en fiddy i första "Talking watches"-avsnittet han gjordeEn ung John Mayer i 372? Nått sånt iaf. Kanske fiddy. Syns hyfsat runt 7:30. På den tiden han fortfarande var en man av folket
Fel tråd?Den enes död den andres bröd osv.
Det är ett par år sedan jag var nere i Panerai-träsket och tusan vad mycket bättre dagens andrahandspriser är för köpare.
Har jag blivit fartblind eller är det loppis på pannor just nu?
T.o.m C24 är ju vettigt prissatt.
Mycket tyder på det…Fel tråd?