Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan bara instämma. Iron Rangers är de mest "stilrena" och enkla Red Wing-kängan.Bar mina dagligen under ett par år i princip, nu är de så slitna så lädret nästan slitits igenom. Men går fortfarande fint att använda.Har ett par bruna och ett par svarta Red Wing Iron Ranger. Väldigt sköna och enligt mig mycket snygga. Bra kvalité!
Kan bara instämma. Iron Rangers är de mest "stilrena" och enkla Red Wing-kängan.Bar mina dagligen under ett par år i princip, nu är de så slitna så lädret nästan slitits igenom. Men går fortfarande fint att använda.
Moc Toes är också en riktig klassiker. Såna ser du ofta i filmer, riktigt ikoniska. Väldigt sköna också. Man får se till att "gå in" sina Red Wings försiktigt den första tiden, väldigt vanligt att man börjar med en längre promenad, då blir fötterna förstörda.
Har ett par bruna och ett par svarta Red Wing Iron Ranger. Väldigt sköna och enligt mig mycket snygga. Bra kvalité!
Iron Ranger ser helt klart intressanta ut, ser väldigt rustiska ut. Är de verkligen sköna, eller "blir" de sköna efter 10+ mils promenader. Lädret ser väldigt grovt ut.Moc Toes
Stiliga, men för "dressiga" för min smak!Slår ett slag för Crocket & Jones Coniston:![]()
Beror på hur man sköter om skornaStiliga, men för "dressiga" för min smak!
Har två par Gardeners här, båda i "greasy kip leather". De är snygga men inte särskilt dressiga, och har rejäla sulor.Modellerna Lachlan eller Gardener kanske skulle kunna vara något? De finns väl i läder som är lite mer "rough" och har lite grövre sula.
RM Williams
Nu verkar det inte vara din kopp té kanske med tanke på omdömet om C&J-kängorna, men jag kan inte låta bli att nämna RMW.
Modellerna Lachlan eller Gardener kanske skulle kunna vara något? De finns väl i läder som är lite mer "rough" och har lite grövre sula.
(Och jo, vårda dem.)
Kul att Solovair nämnts i tråden!