• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Känner mig lite grön...

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Nja skulle jag väl säga om detta. Känns mest franken då modellen i denna konfigurationen inte existerar. Guldhulken är dock riktigt fet. Eller vad säger du om detta Målarn ? ;)
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Annorlunda! Men franken vettefan, finns ju en forum medlem som har en stål sub med blå tavla + bezel (från vitguldarn) men den sägs det inget om.
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Helguld är "da shit".
Erhöll denna insikt för ca 10 år sedan och står fortfarande fast vid den, trots motsägelsen med en sportklocka i guld.

Kul att kunna bygga lite själv och det finns väl alltid möjlighet att bygga tillbaka till org.
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Snyggt!
Jag som icke Rolex-fanboy tycker det fungerar hur bra som helst. Det är ju originaldelar och utger sig inte för att vara någon annan klocka. Kul med en så enkel moddning som ger en unik och personlig klocka!
 
Jag vet några till som har samma mod som jag, några grå handlare och så har jag hört att även en AD ska har en grön tavla på en GMT llc 116713 i sin butik! så 100% tabu är det inte :)
 

Knight

Cartier
Jag har inget emot att GMT:n inte kommer i detta utförande, men jag kan förstå varför den inte gör det.. Skär sig nåt otroligt i mina ögon. Skönt ändå att smaken är varierad :)
 
Har svårt för guld i regel så hade nog föredragit att det var hel stållänk men kul att någon vågar göra lite egna påhitt!! så cred till dig.
 
Topp