• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Känner någon till denna modell? IWC Automatic, aldrig sett förut!

Finner ej denna modell någonstans, (jag vet den ska lagas). Någon som har koll på vilken modell det är förutom att det är en IWC automatic. Tack på förhand!

Den är trasig, siffror har lossnat och från kronografen.

Bilagor

• IWC automatic.jpg
    IWC automatic.jpg
    59.7 KB · Visningar: 91
  • IWC automatic2.jpg
    IWC automatic2.jpg
    61.7 KB · Visningar: 91
Jag förstår, jag ska gå till en urmakare och öppna den, se så att den inte är fake. Blir lite misstänksam med okänd modell plus att den gått sönder, dock har den ett X antal år på nacken. Tack för svar!
Efter en snabb titt är den tyvärr enligt mig mer största sannolikthet inte en IWC. Urverket ser billigt ut och en IWC går nog inte sönder på det sättet med index som lossnar.

Det visste jag inte,
I rest my case. Tack för all info och alla svar! Ska försöka ta bort tråden :)
Ingen fara. Var inte meningen att ha ohövlig ton heller, du kunde ju inte veta att hen är urmakare heller då det inte framgår än genom tidigare poster/vetskap - omöjligt för en novis att lista ut. Välkommen till forumet för övrigt :)

Tillbaka
Topp