• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Känslan när KS-besökandet väcker ett begär!

Sen jag började läsa här för mindre än ett halvår sedan så har jag gått ifrån att inte ha ägt en klocka på 15 år till att ha köpt på mig en hyfsad samling redan.

I dagarna kommer min klocklåda från tyskland, en beater och en Sub för att komplettera min modesta samling.

Så fort allt har trillat in så blir det en rejäl öppningstråd och sen en fin samlingsbild. Förhoppningsvis så har min GMT kommit hem från spa:t tills dess.

Tänkte bara varna alla nya från faran!

Känner igen mig :) Vi måste ha börjat samtidigt ungefär!?

Ser fram emot lite bilder, särskilt på lådan eftersom jag måste inhandla en sådan.

För sent att komma med varningar nu ;)

Livsfarligt!

Hade en Baby-G som mest ligger och så fick jag en Citizen Aqualand och i samband med det började jag kika här.
nu har jag följande =)

Vit Baby-G
G-Shock dw6900
G-shock G9000
Citizen Aqualand
Seiko sport beater mögel

Jag skyller 90% på KS för detta! haha

Lindstedt skrev:
Sen jag började läsa här för mindre än ett halvår sedan så har jag gått ifrån att inte ha ägt en klocka på 15 år till att ha köpt på mig en hyfsad samling redan.

I dagarna kommer min klocklåda från tyskland, en beater och en Sub för att komplettera min modesta samling.

Så fort allt har trillat in så blir det en rejäl öppningstråd och sen en fin samlingsbild. Förhoppningsvis så har min GMT kommit hem från spa:t tills dess.

Tänkte bara varna alla nya från faran!
Apropå Sub... Vill du ha den idag? :)
Jag agerar sändebud nämligen.

Scaramanga skrev:
Känner igen mig :) Vi måste ha börjat samtidigt ungefär!?

Ser fram emot lite bilder, särskilt på lådan eftersom jag måste inhandla en sådan.

För sent att komma med varningar nu ;)

IMAG0357_zpsc1da0332.jpg

Är den senaste i samlingen :D Daviden var så fantastiskt vänlig och levererade den personligen igår :D

Nu sitter jag och väntar på brevbäraren samt ett samtal från bergströms så ska jag bli riktigt lycklig :D

Inga dåliga instegsklockor pojkar. Jag botaniserade bland Glycines, Archimede och ett gäng micromärken inna det blev "tyngre doningar"
Bra jobbat!!

Mycket vill ha mer säger dom ju.

Man önskar såhär i efterhand att man "slampat" loss lite med lite billigare modeller från början så man hittat sin grej men jag är helnöjd med hela min uppsättning :D

Tillbaka
Topp