Dragone0451
Basic
- Pris
- 866 plus fralla (frakt efter ditt val alltså =)
- Returpolicy
- Nej: garanti och oöppnad
- Bilder Skickat
- Ja
Ge dig själv en perfekt present för sinnesro var du än är i vinter:
Prima hörlurar med app-styrt ljud, UNTZ-tung bas och noice-cancellation säljes, helt nya i låda. Registrera på hemsidan för extra lätt garanti, kvitto medföljer självklart också. Laddas med USB-C, alla kablar medföljer i kartongen som är obruten, jag skickar gärna bild.
Recensioner (goda till mycket goda) i urval:
www.mobil.se
Kostar de nåt då? Japp, 866 plus ditt val av frakt =) Billigast på Prisjakt SEK 2300+. Bytesvärde ... säg 1300? Jag är (kanske) inte omöjlig =)
Jag har en liten och växande gg-tråd:
klocksnack.se
Tack KS för ett fint forum och chansen att göra affärer med likasinnade! =)
Prima hörlurar med app-styrt ljud, UNTZ-tung bas och noice-cancellation säljes, helt nya i låda. Registrera på hemsidan för extra lätt garanti, kvitto medföljer självklart också. Laddas med USB-C, alla kablar medföljer i kartongen som är obruten, jag skickar gärna bild.
Recensioner (goda till mycket goda) i urval:

Test: Skullcandy Crusher ANC - SENSES
Skullcandy Crusher ANC är ett stort kliv i ambitionsnivån för tillverkaren och utlovar brusreducering och personligt anpassat ljud. Vi har lyssnat.
www.senses.se

Test: Skullcandy Crusher ANC – Intressant utmanare med brusreducering
Skullcandy Crusher ANC är ett par trådlösa hörlurar som ska utmana de bästa, men även har ett par unika funktioner.

Skullcandy Crusher ANC - Testzonen
Ett par på flera sätt unika trådlösa omslutande hörlurar.
test.pctidningen.se
Kostar de nåt då? Japp, 866 plus ditt val av frakt =) Billigast på Prisjakt SEK 2300+. Bytesvärde ... säg 1300? Jag är (kanske) inte omöjlig =)
Jag har en liten och växande gg-tråd:
Dragone0451 - skriv nåt snällt om att göra affär med mig - om det går =)
Har det varit en ok upplevelse att byta, köpa eller sälja nåt med mig så skriv gärna en rad här.

Tack KS för ett fint forum och chansen att göra affärer med likasinnade! =)
Senast ändrad: