• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köp av Rolex Sub 144060

Compiss

Patek
2-Faktor
Tack allihop som tagit sig tid att svara. Även kritik behövs ibland :) ska hädanefter läsa igenom de gamla trådarna innan jag postar. Hur som helst kan jag meddela att jag bestämde mig för en ny 114060 som skall plockas ut i veckan! :)
Som jag sagt tidigare, du kommer bli sjukt jäffffla nöjd, en otroligt fin klocka!
Hoppas du hänger kvar på forumet och att du får blodad tand:)

Vart hittade du den? Blev det AD här eller tog du utomlands?

Bjussar på min ;)(bilden tagen idag, av mig)
image.jpg
 
Senast ändrad:

Bolio

Panerai
Tack allihop som tagit sig tid att svara. Även kritik behövs ibland :) ska hädanefter läsa igenom de gamla trådarna innan jag postar. Hur som helst kan jag meddela att jag bestämde mig för en ny 114060 som skall plockas ut i veckan! :)

Grymt kul STORT GRATTIS du kommer att bli super nöjd ingen dåligt ur du valt! Men jag varnar dig det här är bara början, snart sitter du där framför din watch winder och ser dina kära ägodelar snurra runt för att vara reda när du behöver dem.
 

InFeFe

Cartier
2-Faktor
Tack allihop som tagit sig tid att svara. Även kritik behövs ibland :) ska hädanefter läsa igenom de gamla trådarna innan jag postar. Hur som helst kan jag meddela att jag bestämde mig för en ny 114060 som skall plockas ut i veckan! :)


Vad föll valet på nu? Gråhandlare eller lokal AD? :)
 

Kasper

Friends of KS
Tack allihop som tagit sig tid att svara. Även kritik behövs ibland :) ska hädanefter läsa igenom de gamla trådarna innan jag postar. Hur som helst kan jag meddela att jag bestämde mig för en ny 114060 som skall plockas ut i veckan! :)
Grattis! Sitter själv i en liknande sits och är väldigt sugen på en 114060 jag med, men det får bli till hösten isåfall. Får se om jag hinner ändra mig :) Hoppas du lägger upp bilder på paketöppningen, men inte för många, då blir jag på tok för avundsjuk :D
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
:)
Taget :)
Mitt inlägg var en liten passning till Compiss som när han kom hit också skulle köpa sin första klocka. Han for runt som en liten tok mellan trådarna och bumpade till höger och vänster, skulle köpa här, där och everywhere :).

Tror många som kommer hit söker tips och även få stöd i att de tänker rätt när de väl tar steget att göra sitt första köp för en hel del med pengar. De tänker kanske inte helt klart och sitter i lugn och ro och surfar igenom våra trådar en efter en utan efter en kort tid vill de ha snabba svar på just deras problem och gör det lätt för sig och skapar en tråd.
Vi alla som varit här i många år och känner igen beteendet och en viss irritation uppkommer då man själv svarat samma svar och även sett andra svara samma svar till de nya medlemmarna att svaren finns redan i den och den tråden. Men den nya medlemmen har inte sett det tidigare bara vi. Jag tycker vi i fortsättningen på ett trevligt sätt upplyser de nya medlemmarna om vart och i vilka trådar de kan hitta svar till deras frågor.

Jag tror inte detta beteende kommer att ändras när man fått ett nytt intresse och vill ha svar snabbt så vi får nog lära oss att leva med det, och vi alla som är här lär ju sig varje dag hur vi ska söka och hitta svar på KS sida ( Ibland påtvingat av våra badvakter som har en falks blick och ser och kontrollerar allt vi gör ;) ).

Jag ska dra in taggarna lite ;) men mognad har inget med det att göra.
Mvh
Som den gamle indianen sa, jag blir högre av att röka fredspipa än att slåss med stridyxan :) Gäller inte bara indianer utan även mig :)
 

Chief

Omega
Tack allihop! Köpet blir hos Rob Engström.:) Så det blir en vända till huvudstaden på samma gång. Har förstått att detta bara är en början, klockor är väl lite som droger, när man väl börjat kan man inte sluta...;)
Mvh
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Tack allihop! Köpet blir hos Rob Engström.:) Så det blir en vända till huvudstaden på samma gång. Har förstått att detta bara är en början, klockor är väl lite som droger, när man väl börjat kan man inte sluta...;)
Mvh
Bra beslut, lycka till med köpet och lägg ut lite bilder då du har den på handleden.
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Tack allihop! Köpet blir hos Rob Engström.:) Så det blir en vända till huvudstaden på samma gång. Har förstått att detta bara är en början, klockor är väl lite som droger, när man väl börjat kan man inte sluta...;)
Mvh

Som tidigare har skrivits tror jag att du kommer bli mycket nöjd med köpet. Glöm inte att lägga upp bilder här sen bara! ;)

Hade Rob klockan hemma? Om inte, hur lång är väntetiden?
 

MLP

Omega
Som tidigare har skrivits tror jag att du kommer bli mycket nöjd med köpet. Glöm inte att lägga upp bilder här sen bara! ;)

Hade Rob klockan hemma? Om inte, hur lång är väntetiden?
Var där för ca 1v sen, då hade de ingen hemma men kunde få hem inom 1v sa de. Krons hade dock en hemma :)
 
Topp