• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köp nya Torpedo Pro till Testpilotspris !!

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Alla,

Nu behöver vi några Testpiloter ( endast medlemmar ) för nya Torpedo Pro som kommer hem under veckan.
För er som känner att ni vill köpa klockan, och vill skriva några rader på forumet om denna nya modell. Erbjuder vi en rejäl rabatt.
Ange bara koden: Testpilot i kassan på webshopen www.royalstraps.se och ni får 700kr rabatt och betalar endast 995kr.
Ni får även ange erat KS namn i meddelande rutan i kassan så jag vet var ni bor ;).
Så hoppas vi på några riktigt bra recensioner, Fungerar detta kommer vi att göra såhär på alla nya modeller i framtiden :).

Torpedo Pro Diver bygger på Torpedo fast med svart dive bezel och annan urtavla i Vintage Diver design.
44mm och 12mm tjock, Sidenmatt bead blasted boett med härlig tyngd och den rätta känslan.
Byggd och trycktestad till 200 meter i Canada, Skruvad krona med urverk från Seiko gruppen och 5 års batteri.
Härdat antireflexbehandlat mineralglas, och Momentums special pro dykstrap från Italienska Bonetto Cinturini i deras fantastiska naturgummi.

Fick leveransen idag :) och måste säga att Torpedo Pro känns riktigt, riktigt bra, med matt svart urtavla,
bra lume och grå sidenmatt beadblasted klocka, Dive strap med metall känns allt helt rätt :cool:

IMG_1085.JPG
IMG_1076.JPG
IMG_1092.JPG
IMG_1082.JPG


Tack för ordet KS / Mathias
 
Senast ändrad:

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Helt seriöst, betala för att vara testpilot? Ge bort en klocka till någon som är villig att skriva en recension utav klockan istället. Är ju inga jätte pengar för dig direkt.

Såklart kan jag ge bort 1 klocka, men tanken var att på detta sätt kunde flera få prova en klocka de var intresserade av till en vettig peng, men det var kanske fel tänkt..vi får se / Ha en bra dag Mathias
 

DrDre

Patek
Det är väl ett helt ok erbjudande. En rejäl rabatt mot att skriva en review. Hur många brukar få ngt alls för att skriva här på KS. Om man dessutom tar lite betalt, så får man ngn som är intresserad av klockan att engagera sig.
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Passaround? Du får massor av recensioner, klockmärket når ut till många och en långlivad tråd där klockan syns! För att delta kan du ta 50 kr betalt så ger du inte bort klockan heller :) Vissa kanske fastnar för den under tillfälligt ägande och slår till på en egen.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Tycker det var ett kalaserbjudande om man är intresserad av den. En recension är inte så krånglig skriva.

Att ge bort saker är ju inte alltid ekonomiskt hållbart. Prova själv ni som klagar att starta upp ett företag .Plus om någon betalar för en vara ökar väll chansen till en mer objektiv recension (kan jag tycka).

:)
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Tycker absolut inte att det är något fel på rabatten eller metoden (förutsatt att det är ok med admin). Men jag tror kanske att passaround-alternativet kan vara minst lika bra med en mindre insats per person som vill delta.
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Tycker man borde få betalt för att bli testpilot.
Det är ju ändå ett krävande jobb.
Ge mig två klockor och 1500kr så kör vi. Haha. ;)
Lite sugen på att prova en. Får fnula litta på di.
 

Kairo

Panerai
700kr för en halvtimmes jobb är väl rätt bra ändå ;) men kom gärna med synpunkter, vi kan alltid ändra dealen om ni inte tycker det är bra.
Va? Man får ju inte 700kr. Man får RABATT på 700kr på en klocka man inte vet att man vill ha. Hur tänker du? Tror få är sugna på att betala 1000kr för något de ska recensera men inte nödvändigtvis vill ha. Du har nog fått det här med marknadsföring om bakfoten.
 

Owaysis

Cartier
Tycker det är väldigt tråkigt att folk ska hugga så hårt på det här erbjudandet.

Jag ser faktiskt inte alls problemet med erbjudandet, om du inte är intresserad så behöver du inte ta del av det. Det är inte så att andra märken erbjuder rabatterade priser för att man ska offra 30 minuter av sin tid och skriva en recension. Varför ska allt vara gratis hela tiden?

Väldigt kul att vi har en forumsponsor som är aktiv och som engagerar sig, nu ligger det ju i RS intresse men ändå. Många som känns negativa mot RS överlag tycker jag.
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Helt seriöst, betala för att vara testpilot? Ge bort en klocka till någon som är villig att skriva en recension utav klockan istället. Är ju inga jätte pengar för dig direkt.

Helt seriöst, så är det väl ett bra erbjudande? Är man intresserad så kan man spara några % genom att skriva några rader om klockan.
De som skrivit i recensionsdelen har knappast fått klockorna gratis, eller?
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Va? Man får ju inte 700kr. Man får RABATT på 700kr på en klocka man inte vet att man vill ha. Hur tänker du? Tror få är sugna på att betala 1000kr för något de ska recensera men inte nödvändigtvis vill ha. Du har nog fått det här med marknadsföring om bakfoten.

Står inte någonstanns att det är ett krav för KS medlemmar att köpa den, är man inte ens intresserad av den köper man inte helt enkelt. Det nog oavsett rabatt eller ej. Precis som vanligt helt. Köper du den men det inte visar sig vara något för dig efter recensionen sälj den. Precis som vanligt.

Är det bättre som många företag gör skänka bort saker med krav på positiva poster via instagram etc. Det tycker inte jag.
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Jag såg en bild någonstans på en GMT modell med full lume tavla, vad heter den?
OnTopic: Jag tror att det här är enda stället på internet man gnäller om man får rabatt.

Edit: Jag tror att den var i titan?
 
Senast ändrad:
Topp