• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

köp och sälj eget underforum?

tobb3

Omega
Det här har kanske tagits upp tidigare men lyckades inte hitta något efter lite sökningar.
Är det bara jag som tycker att det vore smidigare om OT: Köp och Sälj skulle få ett eget underforum, blir ju otroligt mycket lättare att hålla reda på vad som läggs ut/sålts etc. Känns som att det borde vara en relativt simpel sak att implementera?
 
Senast ändrad:

Greven

Audemars
Håller med dig. Jag har också reagerat på det och även tagit upp det i OT Köp & Sälj-tråden. Fick en del "gilla" och positiva tillrop, men sedan hände det inget. :)

Kan också tycka att det vore smidigare att utnyttja det verktyg som finns i Köp & Sälj, för att administrera, bumpa (om man nu måste det ;)), ändra pris, ändra till Avslutad etc.

Bra att frågan kommer upp igen!
 

tobb3

Omega
Tror inte de behöver lägga särkskilt många kalorier för att fixa detta, dessutom är det alltid trevligare att sälja och köpa från människor som man med mycket större sannolikhet kan lita på jämfört med blocket/tradera/bukten etc. Och av allt att döma är varken jag eller @Greven ensamma och att tycka så om man kollar in aktiviteten som faktiskt finns i den tråden...
Men visst, det självklart ett klockforum i förstahand och om det finns andra viktigare saker att implementera så skall de självklart prioriteras!
 
Topp