• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köp & sälj

Lembit Metsik

Breitling
Finns fler grunder än antal inlägg och medlemstid för att posta en tråd på K & S? Har en El Primero som jag vill sälja men verkar vara tvungen att köra blocket, vilket känns lite trist.
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
"Vem får annonsera?
Handla är öppet för aktiva medlemmar på forumet. Att vara aktiv på forumet innebär att du deltagit i diskussionstrådarna med minst 20 poster (en trevlig start är att presenterat sig i presentationstråden) och varit medlem i 7 dagar. Denna kvalificering kan komma att bedömas individuellt."

Du har 36 inlägg samt varit medlem sen förra året så borde väl inte vara något problem?
 

Lembit Metsik

Breitling
"Vem får annonsera?
Handla är öppet för aktiva medlemmar på forumet. Att vara aktiv på forumet innebär att du deltagit i diskussionstrådarna med minst 20 poster (en trevlig start är att presenterat sig i presentationstråden) och varit medlem i 7 dagar. Denna kvalificering kan komma att bedömas individuellt."

Du har 36 inlägg samt varit medlem sen förra året så borde väl inte vara något problem?
Så tänkte jag också men verkar inte vara möjligt. Funkar inte.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Ja som @yonsson säger är det många som glömmer ange exempelvis pris/bytesvärde eller returpolicy i sina annonser och då blir dom bortplockade.
 
D

Deleted member 5780

Guest
...för att inte tala om de otaliga bumparna utan prisjustering som somliga ägare till svårsålda objekt ägnar sig åt.
 

Lembit Metsik

Breitling
Vet inte riktigt vad ni menar men det står alltså klart och tydligt att jag inte får posta på den delen av forumet. Sen lär den förhoppningsvis inte vara svårsåld :)
 
Topp