• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpa ändlänkar.

l.smallbone

Cartier
2-Faktor
Jag är på jakt efter ett par Rolex 550 ändlänkar, alternativ 502b om jag fattat det rätt.
Är det bara beg. marknaden som gäller eller är det nått man kan knalla in på den lokala Rolexhandlaren och beställa? Börjar bli otålig nu..
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
550 är för plastsportisar och kan ersättas med 50 som är för vikt jubilee. 502 gissar jag är för senare modeller med safirglas. Bara så du köper rätt. :)

Köp via AD, VRF eller möjligtvis ebay. Du kan också maila handlare direkt då de ofta har smådelar på lager.
 

isbjörn

Panerai
Samma här! Skulle vilja ha ett par 502b för att kunna köra min GMT på ett jubilee jag har hemma. Kollade hos Rob E och de finns att köpa/beställa. Tror det var 1200kr/styck. :-/
 

l.smallbone

Cartier
2-Faktor
550 är för plastsportisar och kan ersättas med 50 som är för vikt jubilee. 502 gissar jag är för senare modeller med safirglas. Bara så du köper rätt. :)

Köp via AD, VRF eller möjligtvis ebay. Du kan också maila handlare direkt då de ofta har smådelar på lager.

De ska till ett 62510H som ska på en Tudor 79090 sub så jag trooor det ska vara 550, hojta gärna till annars! Tack för hjälpen.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
De ska till ett 62510H som ska på en Tudor 79090 sub så jag trooor det ska vara 550, hojta gärna till annars! Tack för hjälpen.
Solida och vikta har samma referensnummer men gissningsvis 550 ja.

Tyvärr är dessa rätt så dyra även begagnade. Ska inte säga att de är rare men det går väldigt många 555 på varje 550. Måste säga att AD är dyrt och det är ganska festligt att de säljs styckvis och inte i par. :)
 

isbjörn

Panerai
AD är ju dyra men det är ju bra att alternativet finns. Själv kollar jag vidare efter beg ett tag till. Trivs med oystern på min 16760 så det är ingen panik.
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Jag hittade ett par nyligen och fick betala 800kr för paret, kändes helt okej men det var lite lurigt att skaka fram. Lägg ut en WTB på VRF/VRM så ska du se att det ordnar sig tillslut :)
 
Topp