• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpa av ny medlem?

ZQT

The Banker
2-Faktor
Tjena grabbar, har en mindre affär (vintage omega till broderns student) på gång men användaren (ping alexndr ) har >20 poster och inga referenser. Hur gör man då?

/ Jakob
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Tjena grabbar, har en mindre affär (vintage omega till broderns student) på gång men snubben har >20 poster och inga referenser. Hur gör man då?

/ Jakob

Bor han ute i landet?
Själv tycker jag det lite är så att en känd person är det mindre chans att bli lurad av. I detta fallet är du den kände och därför borde klockan skickas först och pengarna kommer efter.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Bor han ute i landet?
Själv tycker jag det lite är så att en känd person är det mindre chans att bli lurad av. I detta fallet är du den kände och därför borde klockan skickas först och pengarna kommer efter.

Jo det är klart, det var egentligen min tanke men vet inte om killen tycker det är ok. Han bor i sthlm.
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Kan det vänta till typ lördag kan jag ordna det då. Annars är du som sagt ett känt ansikte och man litar på kändisar! :D
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Aa, för min del är det ingen brådska, vet inte med säljaren men det verkar inte som det är så bråttom. Men det är väl smidigt, antingen att han får lita på oss på forumet om att jag inte skojar bort killen eller att någon av er schyssta snubbar kan möta upp. Jag hör med honom!
 
Topp