• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpa begagnad Tudor

Diver72

Omega
Hej ny på forumet
Jag vill köpa en begagnad Tudor, önskar tips på hur man bäst går tillväga, bra marknadsplatser, risker etc.
Visa mig i rätt riktning tack =)
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Här är en bra marknadsplats. Köp av en person med goda referenser så är det inga problem.
Bor ni i närheten så kan ni träffas f2f, annars är det bara att swisha och få den skickad. Många erbjuder även retur i fall objektet ej är som beskrivet :)

Inte för att sälja in, men min gamla Tudor Black bay blå är till salu ;)

Lycka till och välkommen!
 

Diver72

Omega
Här är en bra marknadsplats. Köp av en person med goda referenser så är det inga problem.
Bor ni i närheten så kan ni träffas f2f, annars är det bara att swisha och få den skickad. Många erbjuder även retur i fall objektet ej är som beskrivet :)

Inte för att sälja in, men min gamla Tudor Black bay blå är till salu ;)

Lycka till och välkommen!
Det låter bra. Marknadsplatsen här är fin. Tack för tipset om klockan.
 

UNO

Panerai
image.jpeg
Mitt tips är att prova Rangern IRL, det är något med boettens form som inte syns riktigt på bilder uppifrån.
 
Topp