• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpa enbart fin klockask/box

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Hej klockvänner

Vet någon vart man kan köpa en ok klockask/box ?
Man får ju oftast med en ask när man köper nyare klockor, men jag skall köpa ett vintage-ur där säljaren tyvärr ej har ask till klockan.
Mina önskemål är att asken ska vara någotsånär fin, inte gjord av papp och helst inte den typen plast som ser billigt och snabbt ihophafsat ut.
Ifall ni vet om något vore jag tacksam för svar.

Mvh Equilibrium
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Hej klockvänner

Vet någon vart man kan köpa en ok klockask/box ?
Man får ju oftast med en ask när man köper nyare klockor, men jag skall köpa ett vintage-ur där säljaren tyvärr ej har ask till klockan.
Mina önskemål är att asken ska vara någotsånär fin, inte gjord av papp och helst inte den typen plast som ser billigt och snabbt ihophafsat ut.
Ifall ni vet om något vore jag tacksam för svar.

Mvh Equilibrium

Lägg ut en köpesannons här eller på WUS så är problemet löst :)
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Det skall vara till en dressklocka med läderarmband från 70 talet, avslöjar såklart köpet här på Klocksnack när det är gjort !
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Jag tror det är totalkört att få tag på en original ask, så jag ser helst att den är neutral.
Dvs att det inte står något skrivet i den alls.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Hej ! Finns det bilder av dem på deras hemsida ? Jag har kollat på kaplans i säkert 13 år och aldrig vetat att de säljer askar/boxar.
Ganska neutral, står dock kaplans innuti.
IMG_20151009_205627.jpg

IMG_20151009_205716.jpg

Vet inte om den säljs löst, man får dock klockan i den om man ropar in en klocka...
 
Topp