• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpa klocka från Indonesien genom Chrono24

OscarD

Basic
Hej!
Har hittat en Seiko jag vill ha på Chrono24. Någon som har några erfarenheter utav att handla därifrån? Säljaren bor i Indonesien, verkar tillsynes ha goda omdömen men har aldrig handlat något från Chrono24 och framförallt inte från Indonesien, klockan kostar ca 5000kr med frakt. Någon som vet hur mycket tull och sånt som tillkommer? Det som skrämmer mig mest är att bli scammad, men kanske finns någon här som vill dela med sig utav sina erfarenheter?

Med vänliga hälsningar,
Oscar D

Finns inte klockan hos nån annan säljare på C24 fast inom EU ? Blir ju SÅÅÅ mycket enklare..... tull,moms o hanteringavgift kan väl kanske hamna på 1400-1500 ?

Hej!
Har hittat en Seiko jag vill ha på Chrono24. Någon som har några erfarenheter utav att handla därifrån? Säljaren bor i Indonesien, verkar tillsynes ha goda omdömen men har aldrig handlat något från Chrono24 och framförallt inte från Indonesien, klockan kostar ca 5000kr med frakt. Någon som vet hur mycket tull och sånt som tillkommer? Det som skrämmer mig mest är att bli scammad, men kanske finns någon här som vill dela med sig utav sina erfarenheter?

Med vänliga hälsningar,
Oscar D

Vilken Seiko klocka söker du efter, modell?

En Seiko Prospex Limited Edition Orange, Nemo, Ref. SRPC95K1😄

Klockan finns tillgänglig i Polen och levereras tullfritt till Sweden
Annonsnummer hos Ch24: annons nr 8KX1B1.
Kontakta säljaren och förslå ett pris 7.000kr inkl fri frakt
Gör upp dealen vis Trusted Checkout så är du skyddad, går något snett så
betalar inte Ch24 ut köpeskillingen till säljaren.
Om du kan köpa klockan för 7.000kr så gör du en bra affär utan tull o moms avgifter.
Annonsnummer8KX1B1

Klockan finns tillgänglig i Polen och levereras tullfritt till Sweden
Annonsnummer hos Ch24: annons nr 8KX1B1.
Kontakta säljaren och förslå ett pris 7.000kr inkl fri frakt
Gör upp dealen vis Trusted Checkout så är du skyddad, går något snett så
betalar inte Ch24 ut köpeskillingen till säljaren.
Om du kan köpa klockan för 7.000kr så gör du en bra affär utan tull o moms avgifter.
Annonsnummer8KX1B1
Jag har köpt 3-4 stycken klockor via Ch24 och samtliga köp har varit från polen (Warszawa)
No Problemas, och glöm inte att pruta friskt.

Bilagor

• F6AD3C96-57AF-4AF5-A0DF-16F9764E97FF.png
    F6AD3C96-57AF-4AF5-A0DF-16F9764E97FF.png
    449.7 KB · Visningar: 61
Tillbaka
Topp