• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpa klocka i Spanien

gekkoo

Breitling
Hej, jag har tänkt köpa min första klocka inom snar framtid. Åker till Spanien, Marbella om två veckor och undrar om det är billigare att köpa där än Sverige och är utbudet större i butik? Tack för svar!

Med vänlig hälsning,
Jesper
 

Thomas77

Omega
2011 betalade jag 49500 för en submariner 116610 LN i Barcelona, listpriset i Sverige låg då på 60800. Så jag fick iallafall ett bra pris jämfört med här hemma. Rolex försäljare i Göteborg kunde släppa en liknande för 60 jämnt.
 
Hej, jag har tänkt köpa min första klocka inom snar framtid. Åker till Spanien, Marbella om två veckor och undrar om det är billigare att köpa där än Sverige och är utbudet större i butik? Tack för svar!

Med vänlig hälsning,
Jesper
det finns ett flertal fina affärer i Marbella. En större nedanför Gamla Stan, som du väl ändå ska besöka. dessutom flera nere vid Puerto Banuss. De ligger nära strandpromenaden. Där såg jag f.ö. två Mercedes Måsvinge o en 300SLR från c:a -57. som kom glidande!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Och de i Puerto Banus är tyvärr dyra

Euron är ju dessutom inte så skojig....
 
Topp