• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpa klocka? Möjligheter och risker.

Rivalen

Rolex
Som en del av er vet har jag gjort en hemsida som försöker sammanfatta så mycket som möjligt i detta ämne. Främst vid köp av begagnad klocka, men även nytt. Hemsidan har fått en ansiktslyftning och även lite nytt innehåll.

Om ni har tid och lust att titta in? Jag värdesätter verkligen era synpunkter som ni kan posta här eller maila till adressen som finns på sidan. Kritiskt och välment granskande brukar vara det som för projekt framåt - så jag tackar på förhand för synpunkter.

Senaste 30 dagarna har jag haft drygt 150 unika besökare och sedan starten i slutet på april närmare 700 unika och 3000 sidvisningar. För dessa besökare och för att jag hänvisar och länkar mycket till bl a Klocksnack så känner jag ett ansvar att innehållet är Ok.

Hoppas någon har nytta av hemsidan och skulle besöken minska rejält så lägger jag ner. Det finns ju inga ekonomiska intressen.

Om ni inte gillar inlägget så svara inte så sjunker det ju snabbt neråt i Klocksnack - floden,
:)
 
Intressant. Själv uppskattar jag all information man kan få av att köpa begagnade klockor, så jag ska definitivt läsa igenom tipsen.
Återkommer med feedback efter det!
 

MAK

Friends of KS
Är det jag som är dålig på att läsa, eller är det så att adressen till hemsidan saknas i inlägget ovan? Blir i så fall svårt att kommentera innehållet :)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag tycker det är ett riktigt bra och trevligt initiativ!

Om du vill ha en riktig KS-logga till länken istället för den urklippta så är det bara att pm'a daviden :)
 

Bolio

Panerai
Jag tycker det är helt underbart när någon utan vinst intresse lägger ner tid för att hjälpa den stora massan så de minskar risken för dem att bli blåst eller på annat sätt gör att det klock köp som man längtat efter och sparat till kanske iår blir den possitiva händelse som man önskat att det ska bli, och förhoppningsvis slippa grus i maskineriet.
Från mig ett stort heders för din insats.
 

MAK

Friends of KS
Via Iphonen ser jag ingen länk, men när jag kollade via paddan. Kanske någon inställning i phonen.

Hur som helst, trevligt initiativ och bra tips på hemsidan. Ska definitivt läsa mer där innan mitt nästa större köp. Stor tumme upp!
 
Topp